آخرین اخبار

30. مهر 1395 - 15:44   |   کد مطلب: 6477
فرماندار کهگیلویه به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی از جاده پاتاوه –دهدشت بازدید و از نزدیک روند اجرایی کار را مورد بازدید قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویهدر این بازدید گفت: 10 کیلومتر اول جاده پاتاوه –دهدشت از پل قلعه دختر تا پل سه گدار (آسفالت و زیر سازی بدون پل های خاص) به پیمانکاری آقای بخشایی در 4 نقطه فعال می باشد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: در خصوص پل شصت متری قلعه گل پیمانکار آن در حال ساخت تیر و آماده برای اجرای دال می باشند و پل شصت متری عمارت  نیز در حال پی سازی و پی کنی می باشد.

 

پوزش همچنین گفت: پل 203 متری سه گدار در حال خاک برداری و تجهیز کارگاه می باشد و  تعداد 5 دستگاه ماشین آلات سنگین در این نقطه در حال فعالیت می باشند که امیدواریم پیمانکار مربوطه فعالیت بیشتر نموده و کارگاه را هر چه سریعترجهت انجام عملیات اجرایی تجهیز نماید.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: تونل شماره 3 در حال ریزش برداری بوده و تونل شماره 4 جهت حفاری بلا تکلیف مانده است و تونل کوه پات  نیز در حال لاینینگ می باشد.

 

وی تونل شماره 2 را در حال کف برداری دانست و گفت: تونل شماره 1 از دو طرف در حال حفاری می باشد.

 

پوزش اظهار داشت که فاصله بین دو تونل شماره  2 و 3 و عملیات ساخت پل بزرگ رود شور بلاتکلیف مانده است و مراحل ساخت و ساز پلهای کوچک دیگر در حال پیگیری است که امید است موسسه عمران در این زمینه فعالیت بیشتری نماید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک