آخرین اخبار

19. شهريور 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 6028
به همت اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و موسسه مالی و اعتباری قرب مهر ایثار صورت گرفت:
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر دهدشت+ تصاویر
جشنواره پیوند آسمانی به مناسبت هفته ازدواج در قالب همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به همت اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و موسسه مالی و اعتباری قرب مهر ایثار شهرستان جشنواره پیوند آسمانی به مناسبت هفته ازدواج در قالب همایش پیاده‌روی خانوادگی از جلوی استادیوم آزادی دهدشت تا کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد.

 

جشنواره پیوند آسمانی در قالب همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم از جلوی استادیوم آزادی دهدشت آغاز و مسیر را به سمت میدان مرکزی و خیابان مذکور پارسی طی کردند و با گردهمایی در کانون پرورش فکری کودکان مراسم اختتامیه برگزار شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در این برنامه اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ازدواج آسان هر سال اداره ورزش جوانان جشنواره پیوند آسمانی را برگزار می‌کند.

 

مسعود تقوی نژاد با بیان اینکه یکی از مشکلات جامعه بحث ازدواج جوانان است، گفت: خانواده‌ها باید زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم و با تسهیل ازدواج ریشه بسیاری از معظلات اجتماعی در جامعه از بین می‌رود.

 

وی با بیان اینکه نقش وزارت ورزش و جوانان در بحث ازدواج و اشتغال جوانان بیشتر نظارتی است، افزود: تعداد 18 دستگاه فرهنگی وظیفه حمایت از جوانان را بر عهده دارند و ما در وزارت ورزش و جوانان باید در هماهنگی این دستگاه‌ها فعالیت داشته باشیم که امیدورم با هماهنگی هر چه بهتر این نهادهای فرهنگی مشکلات جوانان چه در زمینه ازدواج و اشتغال و چه در سایر زمینه برطرف شود.

 

تقوی نژاد به اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و امر مهم ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این همایش تشویق جوانان به ازدواج آسان، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و توسعه فرهنگ ورزش همگانی است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است، عنوان کرد: خانواده‌ها باید همواره به سلامت توجه داشته و از انجام ورزش‌های همگانی غافل نشوند.

 

وی با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها تصریح کرد: زندگی شهرنشینی نیاز به ورزش همگانی برای خانواده‌ها را ضروری می‌کند.

 

این همایش با همکاری هیئت همگانی اداره ورزش و جوانان و موسسه مالی و اعتباری قرب مهر ایثار شهرستان کهگیلویه برگزار و در این مراسم به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک