آخرین اخبار

19. بهمن 1394 - 19:17   |   کد مطلب: 4757
با همكاري خبرنگار كهگيلويه در ديشموك صورت گرفت:
جشن شاد و باشكوه انقلاب در يك روستاي محروم ديشموك+تصاوير
با همكاري وحيد آهنگ فعال رسانه‌اي كهگيلويه و بويراحمد و به همت مجتمع آموزشي و پرورشي روستاي ليراب، جشن باشكوهي به مناسبت گراميداشت فجر انقلاب با حضور امام جمعه، فرمانده بسيج و مدير آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه،  امروز  با همكاري وحيد آهنگ فعال رسانه‌اي كهگيلويه و بويراحمد و خبرنگار پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه  و  به همت مجتمع آموزشي و پرورشي روستاي ليراب، جشن باشكوهي به مناسبت گراميداشت فجر انقلاب با حضور امام جمعه، نيروهاي نظامي و مدير آموزش و پرورش برگزار شد.

 

اين جشن كه با استقبال گسترده مردم روستاهي تنگ‌تي، تنگ‌سوخته و ليراب صورت گرفت، روزي با طروات و سرشار از خنده و شادي را براي مردم اين مناطق به ارمغان آورد.

 

اين جشن به همت واحدهاي مقاومت تابعه دانش‌آموزان بسيجي شهداي ديشموك از روستاهاي چندار و ليراب در محل مجتمع اتحاد و شهيد مدني روستاي ليراب و با اجراي برنامه‌هاي شاد و متنوعي از قبيل سرود، تئاتر، تقليد صدا و طنز ورزشي صورت گرفت.

 

گفتني استدر اين جشن، حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه ديشموك براي مردم سخنراني كرد.

 

در پايان از سوي بسيج دانش‌آموزي شهداي ديشموك از گروه سرود اين واحد تابعه، تجليل بعمل آمد،  همچنين چند دانش‌آموز برتر اين مجتمع با همت والدين آنها مورد تجليل قرار گرفتند و رئيس اداره آموزش  و پرورش هم مبلغي را به مدير اين مجتمع به جهت برگزاري اين جشن باشكوه تقديم كرد.

انتهاي پيام: و/آ

عكس : وحيد آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک