آخرین اخبار

18. بهمن 1393 - 16:18   |   کد مطلب: 353
جشن بزرگ انقلاب با حضور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویرحمد،امام جمعه شهر،مسئولین و مردم دیشموک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام رضا قاسمی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در مراسم جشن انقلاب اظهار کرد: اتحاد و انسجام مردم غیور ایران با رهبری پیامبر گونه امام راحل مان  در پیروزی انقلاب موثر بود.

 

وی، سه چیز را در پیروزی انقلاب موثر دانست و عنوان کرد: رهبری پیامبر گونه امام راحل، همچنین بنیانگذار جمهوری اسلامی  و نقش بی بدیل آن عزیز سفر کرده با روشنگری ها و صلابتی که در پیر جماران و آن همه توانمندی هایی که امام در خود خلاصه کرده بود باعث این پیروزی بود.

 

وی در ادامه گفت: رهبری یک انقلاب به این بزرگی و عظمت، برای این چنین کشوری نیاز بود، چون امام بود که این انقلاب را با اتحاد وانسجام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به وجود آورد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سخنان امام همچنان لرزه ای بر اندام دشمنان انقلاب و دشمنان اسلام به وجود می آورد که هر گاه امام لب می گشودند و زبان امام برای مردم سخنانی بازگو می کرد دشمن به هراس می افتاد.

 

وی گفت: دومین عامل پیروزی این ملت، حضور پرشور و با عظمت مردم در راهپیمایی های مختلف بوده و این مردم چنان پای انقلاب خود ایستاده اند که هیچ دشمنی جرات نفوذ به این خاک را ندارد.

 

این مسئول گفت: مردم ایران برای این انقلاب خون داده اند، همه مشکلات را با جان و مال برای این انقلاب در کف اخلاص گذاشته اند وبا ایمانی خالص و یکصدا با رهبری پیر فرزانه این انقلاب را به وجود آوردند.

 

وی با بیان اینکه، این انقلاب به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست داده شود عنوان کرد: با وجود اینکه سی وشش سال از عمر پر برکت پیروزی انقلاب می گذرد اما هنوز این انقلاب جوانتر و با نشاط تر مانده است.

 

وی متذکر شد: ایمان یکی دیگر از به ثمر رساندن انقلاب بود وگفت: بعضی از روشنفکران، سیاستمداران عالم می نویسند انقلابی که بعد از سی وشش سال مردم آن به پایش ایستاده اند انقلاب اسلامی ایران بود. 

 

 

انتهای پیام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک