آخرین اخبار

12. دى 1393 - 21:20   |   کد مطلب: 22
مدير كل كميته امداد استان كهگيلويه و بويراحمد گفت:رویکرد کمیته امداد حمایت از افرادی است که دنبال اشتغال پایدار و تلاش برای رونق بخش کشاورزی، دامداری و دامپروری جهت تقویت وضعیت اقتصادی خانواده های خود هستند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني كهگيلويه، سیدغلامرضا متقی در دیدار با مددجویان روستاهای رود سمه و پای پر از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه کلیه مشکلات روستاهای فوق از قبیل آب آشامیدنی، وضعیت بهداشت و منازل مسکونی از نزدیک بررسی می شود، اظهار داشت: این دو روستا چون در آخرین نقطه مرزی استان قرار دارند از امکانات اولیه زندگی ماننده جاده مناسب وآب آشامیدنی محروم بوده و ساکنین هنوز بصورت قدیمی آب شرب خود را تهیه می نمایند.

متقی مهمترین مشکل روستاهای فوق را جاده ارتباطی دانست و گفت: در کنار رودخانه ای که در کنار روستای پای پر و رود سمه می گذرد نیاز به احداث پل ارتباطی هست ولی زمینهای کشاورزی مناسبی وجود دارد که کانال آبرسانی احداث شده نیاز به مرمت و بازسازی دارد که متولیان امر می بایست به این مهم توجه جدی داشته باشند.

وی در جمع مردم روستا تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد حمایت از افرادی است که دنبال اشتغال پایدار و تلاش برای رونق بخش کشاورزی، دامداری و دامپروری جهت تقویت وضعیت اقتصادی خانواده های خود هستند.

متقی خطاب به مردم روستای رود سمه از توابع بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه چنین گفت: زمینهای حاصل خیز بسیار زیادی در کنار رودخانه دائمی رود سمه وجود دارد که بستر اشتغال زایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: بستر اشتغال در این روستا از تمامی روستاهای شهرستان جهت ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی مناسب تر است و همگان می بایست فرهنگ کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار داده و این نهاد با اعطای وامهای اشتغال بدون بهره نیز حمایت خود را جهت شکوفایی اقتصاد خانواده ها و توانمند سازی آنان اعلام می دارد.

 

 

 

انتهاي پيام :     و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک