آخرین اخبار

11. آذر 1400 - 8:34   |   کد مطلب: 10193

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در این برنامه با بیان اینکه شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدایی است که در راه خدا با جان خود معامله کردند.

حجت‌الاسلام جواد خاضع افزود: شهادت مرگ انسانهای مخلص است چون راه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را برگزیدند و با خدای خود معامله کردند و امروز همه ما وظیفه داریم که راه شهدا را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: وحدت و همبستگی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از الزامات امروز جامعه برای مقابله با توطئه‌های استکبار است که باید همواره سرلوحه همگان قرار گیرد.

محمدیار خاضع نیز با اشاره به اینکه این برنامه چهارمین یادواره شهدای سادات امام زاده یحیی است گفت: هدف از برگزاری این نوع برنامه ها علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با شهدا، آرمان شهدا و راه شهداست.

در ادامه از کتاب نفیس اختران روشن سادات امامزاده یحیی(ع) به قلم محمدیار خاضع از یادگار هشت سال دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است رونمایی شد.

این کتاب در دوازده فصل به خاطرات ، رشادت ها، زندگی نامه و وصیت نامه های ۱۲ شهید والامقام سادات امام زاده یحیی(ع) پرداخته است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک