آخرین اخبار

9. آذر 1400 - 16:42   |   کد مطلب: 10187
با مشارکت موسسه خیریه عترت بوتراب و کمیته امداد امام خمینی ره صورت پذیرفت؛
اهدای ۴۰ دستگاه تبلت و لپ تاپ به دانش اموزان و دانشجویان کهگیلویه+تصاویر
۴۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت با کمک موسسه خیریه بوتراب و کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد به دانش آموزان و دانشجویان کهگیلویه اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ با حضور مدیر عامل موسسه عترت بوتراب و مسئولان استانی و شهرستانی ۴۰ دستگاه لپ تاپ و تبلت با کمک موسسه خیریه بوتراب و کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد به دانش آموزان و دانشجویان کهگیلویه اهدا شد.

 

 

 

علی اصغر جوان شیری مدیرعامل موسسه عترت بوتراب در این آیین گفت: در هفت استان کشور مشغول فعالیت بوده و یک هزار و ۵۰۰ نفر که از مهر پدر محروم هستند با معرفی کمیته امداد زیر چتر حمایتی خود گرفتند.

 

 

 

وی عمده برنامه‌های این موسسه را آموزشی، فرهنگی و اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: از اول سال تاکنون ۲هزار و ۵۰۰ لب تاپ و تبلت توزیع شده است ، و با صحبت های صورت گرفته با کارشناسان بر آن هستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود اشتغال نیز ایجاد شود.

 

 

 

جوان شیری تصریح کرد: با هماهنگی کمیته امداد این افراد آموزش‌های لازم برای کارآفرینی را فراخواهند گرفت که نیاز خانواده هم برطرف خواهد شد.

 

 

 

نبی الله عشقی ثانی عضو هییت مدیره این موسسه نیز گفت: با توجه به شیوع کرونا و مجازی شدن مدارس به دانشجویان و دانش اموزان تحت نظر موسسه بوتراب لپ‌تاپ و تبلت اهدا شده است که هیچ محصلی به خاطر شرایط کرونایی از آموزش باز نماند.

 

 

 

وی افزود: ما خدمتگذاری خانواده‌ها هستیم و اگر بتوانیم گره ای از کار خلقی باز کنیم این افراد با علم آموزی به توسعه و پیشرفت کشور کمک خواهند کرد.

 

 

 

  عشقی ثانی در بخش دیگر سخنان خود گفت: هر ساله با اغاز سال تحصیلی با توجه به جنسیت و گروه سنی لوازم و تحریر بین افراد تحت پوشش اهدا می شود.

 

 

 

 وی بیان داشت: اهدای بسته های معیشتی ، ساخت هزار مسکن از جمله برنامه های بوده که تاکنون برای خانواده ها تحت پوشش انجام گرفته است. 

 

 

 

عضو هئیت مدیره موسسه بوتراب گفت: اگر همه مردم ایران هزار تومان در سال کمک کنند ، ۸۵ میلیارد تومان هزینه جمع اوری شده و با این مبالغ می توان خیلی از مشکلات خانواده های بی سرپرست را مرتفع کرد.

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک