آخرین اخبار

23. فروردين 1396 - 0:38   |   کد مطلب: 7809
با مدیریت مدبرانه فرماندار کهگیلویه و پیگیری‌های مصرانه بخشدار دیشموک و زحمات مسئولان متولی سوخت رسانی، مردم فصول سرد و سخت پاییز و زمستان را کاملا گرم سپری کرده و به هیچ وجع احساس کمبود سوخت"نفت" هم نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه، وحید آهنگ خبرنگار کهگیلویه در دیشموک با صدور پیامی  از  مدیریت مدبرانه فرماندار کهگیلویه و پیگیری‌های مصرانه بخشدار دیشموک و زحمات مسئولان متولی سوخت رسانی،که باعث شد مردم  فصول سرد و سخت پاییز و زمستان  را کاملا گرم سپری کرده و به هیچ وجع احساس کمبود سوخت"نفت" هم نکنند، قدردانی کرد.

 

با مدیریت مدبرانه فرماندار کهگیلویه و پیگیری‌های مصرانه بخشدار دیشموک و زحمات مسئولان متولی سوخت رسانی، مردم  فصول سرد و سخت پاییز و زمستان  را کاملا گرم سپری کرده و به هیچ وجع احساس کمبود سوخت"نفت" هم احساس نکردند.

 

مردم دیشموک هر ساله و در فصول سرد پاییز و زمستان ؛ به جهت ضعف در سوخت رسانی به منطقه"هرساله توسط مردم لمس شده و محسوس بوده است"  روزهای طاقت فرسایی را سپری کردند.

 

فصول پاییز و زمستان 95 هم این نگرانی برای مردم دیشموک بیش از پیش وجود داشته و شدت گرفته است چرا که زمزمه سهمیه بندی سوخت رسانی"نفت" برای مردم به گوش رسیده است.

 

برخی از مردم یا کوپن نداشته و عده ای هم از ترس اینکه به نحو موجود نفت را با هزینه گزاف خریداری کنند، پاییز و زمستان سخت در دیشموکرا برای خود، پیش بینی کردند.

 

پیگیری های مسئولان متولی در دیشموک و به ویژه رصد لحظه به لحظه اصحاب رسانه ملی و محلی این منطقه و تماس های مکرر با بخشدار و فرماندار کهگیلویه، حساسیت موضوع را به وضوح نشان داده بود.

 

هم اکنون در ذهن دارم تماس تلفنی" البته به درخواست و به جهت نگرانی مردم از وضعیت" دیر وقت خویش"وحید آهنگ مدیر مسئول سایت خبر دیشموک با علی پوزش فرماندار کهگیلویه در حدود ساعت 11 شب و در ابتدای فصول سرد 95 را که وقتی به فرماندار کهگیلویه عرض کردیم مردم از این وضعیت که احتمالا سوخت رسانی برای مردم سهمیه بندی باشد و یا نیاز به کوپن؛ به شدت گلایه داشته و نارحت هستند.

 

علی ایحال در همان تماس تفلنی، علی پوزش فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه، به شدت این موضوع را پیگیر هستیم، خاطرنشان کرد: یقیناً کاری خواهیم کرد که نه فقط در سوخت رسانی به موقع برای مردم خللی وارد نشود، بلکه با قیمت مناسب و بدون دردسر این امر مهیا باشد.

به گزارش خبرنگار؛ بعد از ان تماس تلفنی شرایط جوری پیش رفت که فرماندار کهگیلویه بیان کرد و الحق و الانصاف دو فصل سرد و سخت پاییز و زمستان پیش بینی  شده هرساله، به کل "پاییز و زمستان95" در دیشموک احساس نشده است.

 

 

اینجانب لازم می دانم به پاس تقدیر از زحمات مسئولان در راس آنها از علی پوزش فرماندار کهگیلویه مسئول پرتلاش و مردمی، حسن امیریان بخشدار پیگیر منطقه دیشموک، و همه کسانی که در مدیریت توزیع "نفت" سوخت رسانی به مردم تلاش داشتند، نهایت قدردانی را داشته باشم.

 

همچنین از مدیریت توزیع سوخت در منطقه دیشموک که نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده و کاملا بصورت رضایت بخش انجام شده است؛ از عملکرد نهادهای مرتبط با این امر از جمله جناب سبزپور مدیریت نفت و جناب آبخشک مدیریت تعاون روستایی  و همچنین جایگاه داران زحمتکش سوخت رسانی در شهر و بخش دیشموک، نهایت سپاسگزاری را داریم.

 

 

البته جایگاه داران سوخت در سطح بخش و به ویژه جایگاه سوخت رسانی" جناب حاجی علی محمد نیکبخت" در دیشموک  و همچنین تعاون روستایی این منطقه در این راستا سنگ تمام گذاشته که بنده حقیر به نمایندگی از مردم شریف بخش دیشموک از شما سپاسگزاری می کنم .

 

در پایان از نگاه ویژه فرماندار کهگیلویه در همه عرصه ها به بخش دیشموک، پیگیری های بخشدار مردمی دیشموک و همه مسئولان زحمتکش این نظام انقلاب اسلامی و خادمان مردم، ممنون هستیم./

 

 به ویژه در جهت اینکه با همت شما مسئولان، مردم فصول سرد پاییز و زمستان منطقه سردسیر دیشموک را به گرمی گذرانده‌اند، سپاسگزاری می شود.

 

وحید آهنگ مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک  و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک