آخرین اخبار

9. مهر 1395 - 1:16   |   کد مطلب: 6346
وقتی مسولین شهر لنده پرپر شدن جوانان این دیار را فقط و فقط ملاحضه میکنند و از کمپ ترک اعتیاد و چگونگی درمان اعتیاد سخن میگویند.
به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  وحید محمدزاده
وقتی مسولین شهر لنده پرپر شدن جوانان این دیار را فقط و فقط ملاحضه میکنند و از کمپ ترک اعتیاد و چگونگی درمان اعتیاد سخن میگویند.
مسولین شهر لنده آگاه باشید تماما قدم های که در مسیر مبارزه با اعتیاد بر میدارید موثرتر از بها دادن به ورزش نخواهد بود.
خدمتتان عرض کنم ورزش را دروازه سلامتی بدانید و در توسعه آن قدم بردارید.
بدون شک توجه به جوانان و ورزش یکی از نیازهای اصلی جامعه در حوزه اجتماعی، اقتصادی و سلامت عمومی جامعه بشمار می رود تا جایی که اهل و بیت (ع) نیز مدام مردم را به ورزش و شادابی توصیه می کردند.
ورزش سالم موجب شادابی و نشاط جامعه می شود و از این طریق ظرفیت های نهفته شکوفا می شوند و مانعی است برای مقابله با فساد و به تباهی کشیدن جوانان.در جوامع پیشرفته امروزی ، ورزش و نشاط جوانان یکی از برنامه های اصلی دولتمردان و حکومت برای ایجاد روحیه سالم در بین آحاد جامعه محسوب می شود و تلاش می کنند تا از این طریق روحیه مضاعف به جامعه تزریق و راه بر فساد و به تباهی کشاندن جوانان بسته شود. با این تفاسیر در کشور ما اما توجه به ورزش و ایجاد شادابی در جامعه فقط در حد شعار باقی مانده و عملا برنامه ای برای این مهم محقق نمی شود.استان کهگیلویه و بویراحمد از استان های مستعد و با ظرفیت در حوزه ورزشی می باشد که محرومیت و سهل انگاری مسولین امر از یک طرف و محرومیت و عقب ماندگی این استان از طرف دیگر موجب شده تا توجه چندانی به مقوله مهم ورزش و جوانان نشود. استانی که اگر به آمار و ارقام طلاق ، اعتیاد و ناهنجاریهای اجتماعی در آن نگاه کنیم به خوبی متوجه خواهیم شد که چه فاجعه ای در حال رقم خوردن است .
با این تفاسیر اما هنوز هستند جوانان متعهدی که دلشان به حال جوانان این استان می تپد و تلاش می کنند تا هر چند مختصر اما گوشه ای از محرومیت و سهل انگاری های مسولین و متولیان ورزش استان را جبران کنند.
جوانان که بدون چشم داشت و صرفا برای شاد کردن تعدادی نوجوان و جوان ورزشکار از خود هزینه می کنند تا که شاید التیامی باشد بر این دردهای خفته و زخم های کهنه شده بر پیکر این استان محروم
در حالی که بعد از چندین سال ، بالاخره تیم فوتبال المپیک لنده به نمایندگی از این شهرستان در سوپر لیگ استان شرکت کرده است اما متاسفانه عدم توجه مسولین ورزش شهرستان و استان به این تیم موجب دلسردی و دل زدگی جوانان این باشگاه شده است.
فرزاد نجات نیا یکی از جوانان متعهد و دلسوزی است که اخیرا کم کاری و سهل انگاری مسولین ورزش شهرستان و استان را جبران کرده و تلاش کرده است تا با انواع حمایت های مادی و معنوی و رایزنی با مسولین کشوری جهت رفع مشکلات این باشگاه اقدام کرده است.
چنین اقدامی که بدون چشم داشت و صرفا برای دلگرمی جوانان آن هم در هیاهوی شعارهای تو خالی مسولین ورزش شهرستان و استان صورت می گرد قطعا قابل تقدیر است.
امیدواریم مسولین ورزش شهرستان و استان همانند حاج نجات نیاها با روحیه جهادی و بدون شعار های توخالی جهت تحقق و توسعه ورزش استان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین جوانان این استان محروم اقدام کنند.
انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک