آخرین اخبار

23. مرداد 1395 - 23:43   |   کد مطلب: 5763
سفر هیات دولت به استان کهگیلویه بویراحمد اگرچه دستاورد آنچنانی برای مردم محروم کهگیلویه نخواهد‌ داشت اما واکنش مردم و التماس مسئولین‌ برای استقبال از سفر دولت کنونی به یاسوج جای تامل دارد.

بسمی تعالی

مسئولین‌ از مردم توقع بیجا نداشته‌ باشند/به مردم التماس نکنید.

به گزارش کهگیلویه، کمال دانش در کانال تلگرام خود نوشت: سفر هیات دولت به استان کهگیلویه بویراحمد اگرچه دستاورد آنچنانی برای مردم محروم کهگیلویه نخواهد‌ داشت اما واکنش مردم و التماس مسئولین‌ برای استقبال از سفر دولت کنونی به یاسوج جای تامل دارد.

اینکه چرا مسئولین‌ استانی از مجموعه استانداری تا برخی نمایندگان‌ مجلس و نماینده ولی فقیه به مردم برای استقبال از رئیس جمهور به التماس افتاده اند اتفاق جالب و‌درخور توجهی است که به سادگی از کنار آن نمی توان گذشت.
قطعا مردم محروم و انقلابی ما به وظیفه خود عمل خواهند کرد اما اگر دولت کنونی برای این مردم دستاوردی داشت آیا به التماس احتیاجی بود!!

آیا اگر دولتمردان‌  به مناطق محروم ما سرسوزنی‌ توجه نشان می دادند احتیاجی بود که برای استقبال از هیات دولت ستاد استقبال تشکیل دهند!

مسئولین‌ ما به این سوال مهم پاسخ دهند که با چه رویی و با کدامین عملکرد از مردم چنین انتظاری‌ دارند!

باید می دانستید که بار دیگر در معرض انتخاب مردم قرار خواهید گرفت و اگر می بینید که امروز از حضور در میان مردم هراسان هستید،این نتیجه عملکرد نابخردانه شماست...

اگر رئیس جمهور ذره ای به فکر محرومان‌ بود باید بجای مرکز استان به دیشموک‌ وچاروسا‌ سفر می کرد.

علی ایحال از مردم با اصالت یاسوج انتظار مهمانوازی‌ به رسم دنای‌ سرافراز می رود.

کمال دانش/1395/5/23

جهت پیوستن به کانال تلگرام کمال دانش اینجا کلیک کنید

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک