آخرین اخبار

19. بهمن 1394 - 17:49   |   کد مطلب: 4754
معادلات کهگیلویه بشدت پیچیده شده است کلاف سردرگم انتخابات کهگیلویه گره کور تری زده شد. همه ی تحلیل ها به اما و اگر کشیده شده است . رقابت ها میلمیتری شده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سالار موسوی در یادداشتی به تحلیل انتخابات حوزه کهگیلویه بزرگ پرداخته است.

 

 

 

 

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبان پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. مخاطبان این پایگاه خبری می توانند با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تایید یا نقد کنند.

 

این یادداشت را در زیر بخوانید:

 

یخ انتخابات کهگیلویه شکست و انقدر بهمن این برف قوی بود  که بعد مدتها تنور داغ داغ شد و آتشفشان فوران کرد.

 

بعد از سونامی آمدن موحد؛ تایید عدل هاشمی زلزله ای دیگر ایجاد کرد. زلزله ای که پس لرزه های قوی تری در انتظارش است.

 

معادلات کهگیلویه بشدت پیچیده شده است کلاف سردرگم انتخابات کهگیلویه گره کور تری زده شد.  همه ی تحلیل ها به اما و اگر کشیده شده است . رقابت ها  میلمیتری شده است.

 

کسی را توان پیش بینی نیست زیرا دو قطب همنام آهن ربای کهگیلویه به دو قطب رقیب تبدیل شدند و در خوشبینانه ترین حالت باید از رقابت موحد و عدل نام برد نه اختلاف موحد و عدل. صحنه ی سیاسی کهگیلویه آبستن انتخابات داغی خواهد بود.

 

انتخاباتی به غایت مهیج و بشدت نزدیک . وزن سیاسی حاج عدل و موحد  در کیلوگرم و گرم برابر است و باید اینبار دست به دامان  ترازوی زرگران شد و واحد مثقال را در نظر گرفت . فضای بشدت رقابتی شده اما شدیدا متلاطم که در کسری از ثانیه جایگاهشان تغییر می کند.

 

موحد و حاج عدل هر چه  در مراحل مقدماتی به مدد بعضی اتفاقات ناخوشایند از رقابت با هم فرار کردند اما در دقیقه ی ۹۰ و در فینال به هم رسیدند. فینالی تمام عیار . چشم در چشم هم. سینه در سینه هم. موج حاج عدل و موحد فضا را دو قطبی کرده است .

 

موحد کهنه سرباز رقابت های انتخاباتی به مصاف سرباز تازه نفس بنام حاج عدل میرود. اینجا نبرد تجربه و انرژی است . فن استادی اینجا به کار میاید. فن نهایی که یا محصول تجربه است یا محصول انرژی جوانی.

 

اینجا نفس ها در سینه حبس می شود و یاران دو لشکر در دو سوی میدان چشم به نبرد تن به تن فرماندهان دارند. کهگیلویه به میدان نبرد رم شبیه شده است که منتظر نبرد گلادیاتورهاست تا پس از گردوغبار شدید فرماندهان در یک رقابت نفس گیر بین قهرمان و قهرمان تر ؛ قهرمان تر را انتخاب کند. تحولات آتی را ثانیه به ثانیه دنبال کنیم . دقیقه به دقیقه وقتی طولانی است برای این نبرد.


سالار موسوی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک