آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1400 - 20:45   |   کد مطلب: 9745
برزگر با اشاره به اینکه درمانگاه قلعه رئیسی مشکلی در بخش تزریقات و سرم درمانی ندارد گفت: تزریق سفتریاکسون در درمانگاه ممنوع و تزریق آن تنها در بیمارستان انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ مطالبی در فضای مجازی مبنی بر اینکه  درمانگاه قلعه رئیسی قادر به انجام کارهای سرم درمانی و تزریقات نیست در روزهای گذشته مطرح شد  که در این خصوص رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی به خبرنگار این پایگاه خبری گفت: شهروندان در مراجعه به پزشک های متخصص و عفونی در شهرستان برای آنها داروی سفتریاکسون که از داروهای نسل سوم بیمارستانی می باشد تجویز می کنند.

 

محمد رسول برزگر افزود: مجوز تزیق این دارو را در درمانگاه نداریم، چرا که اگر بر اثر این دارو بیمار حساسیتی نشان دهد تیم سی پی آر قوی باید وارد عمل شود و فرد را به زندگی برگرداند.

 

 

وی تصریح کرد: این دارو فقط برای بیمارانی که در بیمارستان بستری می شوند تجویز شده و تزریق آنها در درمانگاه ها خلاف مقرارت اعلامی می باشد.

 

 

این مسئول گفت: برای حال شهروندان جهت رفع این مورد مکاتبه ای با دانشگاه یاسوج انجام گرفت و معاونت درمان اعلام کرد که همچنان تزریق این دارو در درمانگاه ها غیر قانی می باشد.

 

 

برزگر افزود: وقتی از طرف مراجع اعلام می شود تزریق صورت نگیرد، ما نمی توانیم خلاف دستوروالعمل ها ابلاغی کاری انجام دهیم.

 

رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی در خصوص نبود مسئول تزریقات،وصل سرم و ... نیز افزود: هفت پرستار در درمانگاه قلعه رئیسی مشغول به خدمت هستند و جز کسانی هستند که سابقه در بیمارستانها را نیز دارند و از این نظر مشکلی در بخش نیست و موضوع عنوان شده خلاف واقع می باشد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک