آخرین اخبار

17. خرداد 1399 - 16:03   |   کد مطلب: 9418
خلاقیت جوانان و شهرداری در زیباسازی شهر؛
نصب المان زیبای شهر سوق + تصاویر
جوانان شهر سوق دست به یک خلاقیت زده و ورودی شهر سوق را با طراحی نام لاتین شهر سوق انجام داده و آن را در ورودی شهر از سمت دهدشت نصب کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛  با توجه به اینکه سیمای ورودی شهر معرف شهر است و بازتابنده تحول و تاریخ شهر نیز به حساب می آید و نباید به ورودی ها صرفاً به عنوان منفذی برای ارتباط درون و برون شهر نگاه کرد، بلکه با طرحی مناسب یک ورودی برای شهر آن شهر برای ساکنانش هویت می یابد، و زنده تر نمایان می گردد.

 
 ورودی هر شهر باید سبک و مصالح معماری در محل را معرفی کرده، صنعتی یا توریستی بودن شهر را نشان دهد. مبلمان ورودی هر شهر به عنوان المان ورودی شهر و در حالت کلی المان هویت آن شهر هستند.
 
در همین راستا جوانان شهر سوق دست به یک خلاقیت زده و ورودی شهر سوق را با طراحی نام لاتین شهر سوق انجام داده و آن را در ورودی شهر از سمت دهدشت نصب کردند.
 
 
این جوانان با طراحی المان زیبای شهر با کمک شهرداری شهر سوق توانستند این المان را در وذودی شهر نصب کنند. بسیاری از هزینه ها و نیروی انسانی نصب این المان توسط شهرداری شهر سوق تامین شده است.
 
گفتنی است گروه فرهیختگان شهر سوق فعالیت های مختلفی در زمینه فرهنگی در شهر سوق برگزار کرده که از جمله برگزاری سوگواره عکس عاشورایی سوق و تجلیل از رتبه های برتر کنکور شهر از جمله آن هاست.
 
 
در ادامه تصاویر تکمیلی امده است؛
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک