آخرین اخبار

29. اسفند 1397 - 18:25   |   کد مطلب: 8891
ورودی شهرها یکی از مهمترین مباحثی است که شهرداری ها و راه و شهرسازی می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند که متاسفانه به دلیل ضعف نظارت ها شاهد آن هستیم که ورودی شهرها چندان مورد توجه مسئولین قرار نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ورودی شهرها یکی از مهمترین مباحثی است که شهرداری ها و راه و شهرسازی می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند که متاسفانه به دلیل ضعف نظارت ها شاهد آن هستیم که ورودی شهرها چندان مورد توجه مسئولین قرار نگرفته است.

 

ورودی شهر دهدشت از سمت چرام که در هفته های پایانی سال 97 در دست توسعه واصلاح  قرار گرفته بود فعلا به حال خود رها شده و  در بخشی از قسمت های آن نیز وجود چاله های نسبتا عمیق تر ازجاده اصلی موجب تجمع آب باران شده که باعث بوجود آمدن گندآب و وقیح شدن چهره شهر خواهد شد.

البته در بخش های دیگر از ورودی های شهر دهدشت از جمله ورودی از سمت جاده سوق تا حدودی فعالیت هایی در زمینه ترمیم و توسعه آسفالت آن صورت گرفته که هنوز نیاز به اصلاحاتی از جمله روشنایی و نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی دارد.

 

یکی دیگر از ورودی های دهدشت، ورودی از سمت طولیان است که متاسفانه مثل همیشه اقدام مناسبی در جهت رفع ناهمواری های آن صورت نمی گیرد و هر ساله نزدیک به ایام نوروز، لکه گیری های بسیار ضعیفی در این قسمت انجام میشود که پس از دو هفته همه چیز به حالت اول خود برمی گردد.

گفتنی است،  در شبانه روزحجم بالایی از وسایل نقلیه در جاده دهدشت – طولیان  تردد می کنند و با توجه به این موضوع باید توجه ویژه به این محور ارتباطی شود و همچنین این جاده در مسیریکی از جاذبه های گردشگری شهرستان یعنی تنگ پیرزال قرار دارد که در فصول گردشگری بر تردد وسایل نقلیه در این مسیر افزوده می شود.

لازم به ذکر است که این جاده که یکی از ورودی های شهر دهدشت محسوب می شود که در ماه های اخیر محل تجمع و دپوی زباله های شهری شده و همچنین موجب تخریب محیط زیست و ایجاد نمایی زشت و نامناسب از شهر می شد که خبر آن از طریق همین پایگاه خبری منتشر"اینجا بخوانید" و پس از آن این ایراد برطرف شد..

امیدواریم مسئولان با نگاه ویژه به پروژه های نیمه کاره استان و مخصوصا شهرستان ها علاوه بر کاهش تلفات جانی و مالی در پیشرفت و توسعه شهرهای مختلف استان قدمی محکم بردارند.

امیدواریم شهرداری و شورای شهردهدشت نسبت به پاکسازی و لایه برداری پیاده روی های ورودی این شهر از سمت لنده و سوق هرچه سریعتر اقدام نمایند تا شاهد خدمتی دیگر از خدمات شایسته شهرداری و شورای شهر بوده باشیم تا مردم نیز لذت خدمت بی منت را بچشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک