آخرین اخبار

27. اسفند 1397 - 15:05   |   کد مطلب: 8889
نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیویه؛ نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

 

در ابتدای این نشست که بیشتر به دلیل هماهنگی های لازم در مورد اسکان نوروزی مسافرین برگزار شد پورک پور رئیس آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش دهدشت با آماده سازی مقدمات پذیرش از 28 اسفند ماه 97 آماده پذیرش میهمانان نوروزی است.

 

وی خاطرنشان کرد: در نشست اخیر این ستاد ، بررسی های لازم در مورد تجهیزات، ساماندهی، بهسازی، بهداشت و آموزش نیروی انسانی در دستور کارقرار گرفت.

پورک پور گفت:  ستاد مرکزی اسکان نوروزی کهگیلویه در مدرسه پسرانه فرهنگیان جنب اداره آموزش و پرورش دهدشت نیز آماده خدمات رسانی در مورد اطلاع رسانی از محل های اسکان،ارائه خدمات رفاهی و مواردی از این دست خواهد بود. ستاد مرکزی اسکان ، ساماندهی 9 آموزشگاه را ترتیب داده که تعداد اتاق های  آماده شده جهت اسکان نوروزی جمعا 83 اتاق است و این  مراکز رفاهی آماده پذیرایی از فرهنگیان و مسافران در تعطیلات نوروز 98 شده است.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی شهرستان کهگیلویه و برخورداری از جاذبههای بکر گردشگری گفت: امیدواریم دستگاه ها و ادارات مختلف شهرستان از جمله شهرداری  نیز آموزش و پرورش را در انجام این امر همراهی کنند تا بتوانیم میزبانی خوب و مناسب برای میهمانان نوروزی باشیم.

 

وی با اشاره به اطلاع رسانی مراکزتحت پوشش ستاد اسکان  در ورودی های شهربا استفاده از بنر های بزرگ گفت: امیدواریم که رسانه ها که همیشه در چنین اموری ما را یاری می کردند در این مورد نیز در بحث اطلاع رسانی همکاری لازم را داشته باشند.

 

نام و آدرس مکان های تحت پوشش ستاد اسکان  شهرستان کهگیلویه در ادامه آمده است؛

دبیرستان نونه ماعده / دهدشت – خیابان پارک جنگلی

مدرسه پسرانه فرهنگیان / جنب آموزش و پرورش دهدشت

دبستان حضرت امام خمینی / میدان مرکزی شهر(میدان امام حسین(ع) )

مدرسه راهمایی جوادیه /  جنب آموزش و پرورش دهدشت

مدرسه دخترانه فرهنگیان / خیابان گلزار

دبیرستان پسرانه شاهد /جاده برج علیشیر

دبیرستان دخترانه بنت الهدی /خیابان پارک جنگلی

دبیرستان صدیقه کبری / خیابان مذکور پارسی

دبیرستان شهید ثانی / خیابان پارک جنگلی – جنب امامزاده آقا میر

 

گفتنی است 3 اتاق از اتاق های دبیرستان  صدیقه کبری جهت اسکان میهمانان نوروزی نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه به این نهاد امنیتی اختصاص داده شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک