آخرین اخبار

13. اسفند 1397 - 19:43   |   کد مطلب: 8876
جلسه هماهنگی برگزرای ششمین آزمون استخدامی فراگیر در محل جلسات فرمانداری کهگیلویه و با حضور مسئولین جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد، رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت، نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ششمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور روز جمعه 17 اسفند در سرار کشور برگزار خواهد شد.

مهمترین تفاوتی که این آزمون استخدامی با سایر آزمون ها استخدامی فراگیر دارد این است که مسئولیت برگزاری این آزمون با جهاد دانشگاهی است.

 

 

در همین رابطه جلسه ای تحت عنوان هماهنگی جهت برگزرای ششمین آزمون استخدامی فراگیر در محل جلسات فرمانداری کهگیلویه و با حضور رحمت الله صمدی یکی از مسئولین جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد،رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت،نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

 

 

در ابتدای این جلسه خنجری معاون فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون استخدامی گفت: این اولین آزمون استخدامی فراگیراست که وظیفه برگزاری آن به جهاد دانشگاهی سپرده شد و طبیعتا به وجود آمدن برخی ناهماهنگی ها طبیعی است کما اینکه جهاد دانشگاهی همیشه از پس مسئولیت های محوله برآمده است.

 

 

 

ابراهیم خنجری ضمن اشاره به این موضوع که تا برگزاری آزمون زمان زیادی باقی نمانده گفت: همه ادارات از جمله اداره برق،نیروی انتظامی و سایر نهادهایی که در این زمینه می توانند کمک کنند پای کار هستند و نگرانی در این زمینه ها وجود ندارد اما مسئله مهم اعلام آمادگی دانشگاه های آزاد و پیام نور است که علی رغم گلایه هایی که وجود دارد انتظار داریم که مثل همیشه برای برگزاری این آزمون شهرستان خود را یاری دهند.

 

 

رحمت الله صمدی مسئول تحصیلات تکمیلی جهاد دانشگاهی استان گفت: طبق هماهنگی های انجام شده در سطح کشور این آزمون با اعلام نیازمندی 20 دستگاه اجرایی در سراسر کشور برگزار خواهد شد که حدود 4600 نفر را به کار خواهند گرفت. و در کل کشور حدود 220 هزار نفر در این آژمون شرکت کردند و سهم استان از این 4700 نفر و سهم کهگیلویه،لنده،چرام و بهمئی  1312 نفر ،  2700 نفر بویر احمد و دنا و 650 نفر سهم شهرستان های گچساران و باشت است.

 

 

 

صمدی گفت:سوالات روز چهارشنبه به یاسوج‌ میرسد و پنج شنبه از یاسوج به سایر شهرستان ها منتقل خواهد شد که هماهنگی های لازم جهت این امر صورت گرفته و‌ در شهرستان بویر احمد و دنا هماهنگی ها و نامه نگاری صورت گرفته و تنها یک ناهماهنگی بوجود آمد و‌آن هم این است که دانشگاه پیام‌نور گله داشتند که چرا با ما هماهنگ نشده است که انتظار داریم هر دو دانشگاه در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم آزمون خوب و با کیفیتی برگزار کنیم.

 

 
 
 

 کرامتی نماینده دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت گفت: حرف ما این است که مشکل در شهرستان کهگیلویه نیست و بحث ها بر این است که شکل کار ایراد دارد و با توجه به اینکه حساسیت ها در برگزاری آزمون‌های ارشد و‌کنکورسراسری بیشتر است  ولی باز هم ما توانستیم این آزمون ها را با کیفیت هرچه تمام تر برگزار کنیم.

 

 

وی افزود: گلایه ما این است که علاوه برعدم هماهنگی از قبل الان هم پبا پیگیری های ما در مورد همین مسئله مسئولان جهاد دانشگاهی به شهرستان آمدند که این خود مایه نگرانی است.

 

 

مسئول حراست دانشگاه آزاد گفت: شهرستان کهگیلویه تجربه برگزاری آزمون ۶۰۰۰ نفری را با بهترین کیفیت از نظر نماینده سازمان سنجش داریم و حتی از دانشگاه آزاد به خاطر کیفیت و رعایت استاندارد ها برای برگزاری آزمون تقدیر و تشکر شد،ولی با همه این اوصاف زبان اداری زبان مکتوب است وسوال ما این است که چرا هیچ مکاتبه ای تا کنون با دانشگاه آزادو پیام نور صورت نگرفت تا با آمادگی بیشتر در تدارک این امر براییم.

 

 

وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد ظرفیت ۵۵۰ نفر را دارد و عوامل اجرایی جهت برگزاری این آزمون در حال سازماندهی هستند و بخشی از کار که مکاتبه با سایر ادارات مربوط است را فرمانداری انجام دهد.

 
 
 
حسین گنجی پور رئیس دانشگاه پیام نور گفت: عامل این ناهماهنگی های باید پاسخگویی در استان داشته باشد، چرا حتی به صورت شفاهی هم هماهنگی لازم انجام نگرفته است؟
دیروز از از دانشگاه با ما تماس گرفتند و ۶۵۰ نفر برای برگزاری آزمون در دانشگاه پیام‌نور تعیین کردند. درصورتی که هیچاطلاعی از این امر نداشتیم. الان هم موضوع عدم هماهنگی به کنار مطلب مهمتر این است که جا دادن ۶۵۰ نفر در دانشگاه پیام نور دقیقا مثل جابه جایی ۳۰ نفر با وامت سایپا است. دانشگاه پیام نور چنین ظرفیتی ندارد اما با این حال دانشگاه پیام نور حاضر است که مکان را جهت برگزاری آزمون در اختیار جهاد دانشگاهی قرار می دهد.
 
 
 

تصاویر این نشست در زیر آمده است؛

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام /

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک