آخرین اخبار

20. اسفند 1397 - 20:30   |   کد مطلب: 8869
تقوی گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته در تلاش هستیم تا شرایط را برای میزبانی از میهمانان نوروزی مهیا کنیم که می طلبد سایر دستگاه های اجرایی نیز همکاری لازم را جهت بهبود شرایط میزبانی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه ؛ رشد سریع شهرنشینی و به دنبال آن افزایش مشکلات زیست محیطی اهمیت مفاهیمی چون کیفیت زندگی، برای مطلوب تر کردن محیطهای مصنوع را نمایان کرده است. در این میان، فضاهای سبز شهری دارای ویژگیهایی است که آنها را به فضاهای مناسبی برای ارتقای کیفیت زندگی انسان تبدیل می­کند.

 

مکانهایی مانند پارکها، درختان و آبها در شهر، خدمات زیست­ محیطی، اجتماعی و فیزیولوژیکی را فراهم می­کند که در زیست پذیر نمودن شهرها اهمیت بسیاری دارند. این امر زمانی اتفاق خواهد افتاد که این فضا خود دارای ساختار و ویژگیهای کمی و کیفی مناسبی بوده، که بتواند نقشهای واگذار شده و مورد انتظار را به خوبی ایفا کند.

 

 

 

گل‌کاری میادین و پارک‌های سطح شهر هر ساله به منظور افزایش زیبایی بصری، ایجاد چشم‌انداز مناسب، ارتقاء نما و منظر شهری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی برای شهروندان و مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

 

شهر دهدشت نیز همانند سایر شهرهای کشور خود را برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده می کند. حجت‌الله تقوی‌مفرد معاون شهردار دهدشت در همین زمینه در گفت و گو با پایگاه خبری کهگیلویه از آغاز عملیات گل‌کاری پارک‌ها و میادین اصلی سطح شهر وخبر داد و گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته در تلاش هستیم تا شرایط را برای میزبانی از میهمانان نوروزی مهیا کنیم که می طلبد سایر دستگاه های اجرایی نیز همکاری لازم را جهت بهبود شرایط میزبانی داشته باشند.

 

 

وی افزود: در همین راستا اقدام به اصلاح و پر کردن کنده کاری های موجود درآسفالت  شهر ،مخصوصا مناطقی که از اهمیت ویژه ای در این ایام برخوردار هستند صورت گرفته است.

همچنین از برخی ادارات  خواسته شده در  اسفند ماه هیچ گونه کنده کاری و گود برداری در سطح شهر صورت نگیرد و در صورت ضرورت باید با شهرداری هماهنگی های لازم انجام شود.

امیدواریم که این تلاش و تکاپو در سایر ایام سال نیز با همین جدیت انجام گیرد و مختص به زمان و مکان های خاص نشود تا همه مردم بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

 

در ادامه تصاویر مربوط به این فعالیت ها آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پبام /
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک