آخرین اخبار

3. اسفند 1397 - 23:58   |   کد مطلب: 8864
هفته هفدهم لیگ برتر هندبال کشور در حالی برگزار شد که تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت میهمان تیم هیئت هندبال نجف آباد بود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ هفته هفدهم لیگ برتر هندبال کشور در حالی برگزار شد که  تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت میهمان تیم هیئت هندبال نجف آباد بود.

این دیدار از چندین جهت برای تیم فرازبام اهمیت داشت. تیم فرازبام با پیروزی در این دیدار میتوانست تا حدود زیادی از فشارهای وارد شده به مجموعه تیم به خاطر اتفاقات هفته گذشته خارج شود و همچنین پیروزی در این مسابقه فرازبام را بیش از پیش به یکی از عنوان اول تا سوم نزدیکتر میکرد.

 

 

این دیدار که از حساسیت های زیادی برخوردار بود ، تا پایان نیمه اول پایاپایی دنبال می شد ولی شاگردان ناصر سلیمی کم کم اختلاف خود را با حریف افزایش دادند و در پایان بازی این نماینده دهدشت بود که حریف خود را  با نتیجه ۳۲بر ۲۷ شکست داد و به یک برد شیرین خارج از خانه دست یافت. این مسابقه با حضور تماشاگران پرشور  برگزار شد و از نکات جالب این مسابقه حضور  سرپرست فدراسیون هندبال یه عنوان میهمان ویژه این دیدار بود. 
حال چشم ورزش استان از جمله همه مردم کهگیلویه  به تیم فرازبام خائیز است تا ببینند که آیا این تیم پر طرفدار دهدشتی میتواند در پایان این مسابقات بالای سکو رود؟ 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک