آخرین اخبار

20. اسفند 1397 - 19:47   |   کد مطلب: 8860
شهر دهدشت از نظر وجود مکان های رفاهی ازشرایط نسبتا جالبی برخوردار نیست، در برخی از محله های شهر یا پارکی برای تفریح خانواده ها و کودکان وجود ندارد یا اگر وجود دارد از امکانات بسیار کمی برخوردار هستند و حتی در بعضی از آن ها چمن هم وجود ندارد و برخی دیگر از روشنایی ضعیفی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ استفاده انسان‌ها از نعمات خداوندی حق مسلم هر انسانی است و امروزه در هر جامعه ای رکن اساسی مردم هستند و آنانند که پیش برنده برنامه ها و تفکرات مدیران هستند و آنان هستند که پایه های اصلی جامعه خود را تشکیل می دهند. پس جا دارد که همه به این سرمایه های گرانبها ارج بیشتری نهند و در راستای رفع مشکلات و انتظارات اساس خود تلاش کنند تا بتوان جامعه ای پیشرفته و به دور از تنش ها و حواشی مختلف داشت.

 

مردم شهرستان کهگیلویه نیز سرمایه های بسیار گرانبهایی برای مدیران این شهرستان هستند که همیشه تلاش کردند همیشه به فکر کشور،استان و شهرستان خود باشند و در صحنه های مختلف سیاسی، اجتماعی،فرهنگی و... این ادعا را ثابت کردند و جا دارد که به پاس این همت و تلاش مردم فهیم در رفع مشکلات و معضلاتی که گریبان گیر آن هاست تلاش شود.
 
در همین راستا خبرنگار کهگیلویه به میان مردم رفت و در مورد انتظارات مردم دهدشت از مسئولین و مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد گفت و گویی را انجام داده است که در ادامه آمده  است:
 
 
 
کامران سخن سنج  گفت: شهرستان کهگیلویه از دیرباز شناخته شده و سابقه و تاریخچه زیادی دارد. با همه این اوصاف برخی از مشکلات این شهرستان مثل طلاق و اعتیاد از جمله مشکلات اجتماعی هستند که در این شهرستان مردم با آن ها دست و پنجه نرم می کنند.
 
 
وی افزود: برای مثال در مورد اعتیاد جوانان به مواد مخدر که امروزه مواد شیمیایی مخدر بیشتری به بازار آمده اما در مورد این معضل فعالیتی صورت نمیگیرد یا اگر هم واکنشی از سوی مسئولین وجود داشته باشد ناکارآمد بوده است چرا که اگر تلاش های کارآمدی در این زمینه ها صورت می گرفت باید جامعه تاثیر آن ها را می پذیرفت و با مشاهده و گفت و گو با چند خانواده درگیر این مشکلات به این موضوع پی می بریم.
 
 
 
 
یکی دیگر از شهروندان دهدشتی گفت: مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد کم نیست، در زمینه مشکلات اقتصادی که در کل کشور نیز با این امر روبه رو هستیم در استان  کهگیلویه و بویر احمد که جزو استان های محروم کشور نیز هست مطمئنا این مشکلات نمود بیشتری در زندگی مردم دارد.
 
 
وی ادامه داد: این مشکل تا حدی است که تعداد زیادی از مردم در تهیه کالاهای اساسی خود دچار مشکلات فراوانی شده اند، البته این موضوع را نیز بگویم که مردم ما با وجود مشکلات فراوان در زندگی خود همیشه پای اعتقادات خود و پای نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند اما مسئولین نیز باید قدر این مردم را بدانند و به پاس استقامت های این مردم تلاش و کوشش فراوانی در جهت رفع مشکلات مردم مخصوصا مشکلات معیشتی آنان داشته باشند.
 
 
 
یکی دیگر از شهروندان دهدشتی گفت: در هر جامعه ای هم نقاط قوت وجود دارد و هم نقاط ضعف و همیشه باید نقات قوت را بیش از پیش تقویت کرد و نقاط ضعف و کاستی ها را شناسایی و در حل آن ها تلاش و کوشش کرد.
 
 
وی افزود: شهر دهدشت از نظر وجود مکان های رفاهی ازشرایط نسبتا جالبی برخوردار نیست، در برخی از محله های شهر یا پارکی برای تفریح خانواده ها و کودکان وجود ندارد یا اگر وجود دارد از امکانات بسیار کمی برخوردار هستند و حتی در بعضی از آن ها چمن هم وجود ندارد و برخی دیگر از روشنایی ضعیفی برخوردار هستند.
 
به غیر از این نیز مسئله بیکاری جوانان هم امری است که باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد. یکی از پروژه هایی که میتواند به این امر کمک کند ساخت کمربندی سوم شهر است که در صورت ساخت آن علاوه بر توسعه شهری و فوایدی که برای شهر دارد میتواند در اشتغال جوانان موثر واقع شود.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک