آخرین اخبار

4. بهمن 1397 - 19:20   |   کد مطلب: 8832
تیم فراز بام خاییز دهدشت در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور به مصاف تیم هم استانی نفت و گاز گچساران رفت و توانست در مقابل رقیب خود به برتری برسد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه ؛ تیم فراز بام خاییز دهدشت در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور به مصاف تیم هم استانی نفت و گاز گچساران رفت و توانست در مقابل رقیب خود به برتری برسد.

عصر امروز نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر هندبال کشور، به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم فراز بام خائیز دهدشت موفق شد مثل بازی رفت با نتیجه 28 بر 25 در مقابل میزبان  خود تیم نفت و گاز گچساران به پیروزی برسد.

تیم فراز بام خائیز دهدشت با این برد توانست در میان مدعیان باقی بماند.باید منتظر ماند تا ببینیم که این تیم خوب شهرستان کهگیلویه در نهایت به چه عنوانی دست خواهد یافت.

 

گفتنی است که تیم فراز بام خاییز در دوبازی گذشته به شدت نسبت به داوری های هندبال معترض بوده است و یکی از عوامل شکست های اخیر خود را داوری های بی کیفیت عنوان کرده است.

تیم نفت و گاز گچساران نیز که یکی از تیم های بسیار خوب و باکیفیت هندبال کشور محسوب می شد امسال حال و روز خوشی ندارد و تا هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد که وضعیتی بسیار خطرناک برای این تیم خوب کهگیلویه و بویر احمدی محسوب می شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک