آخرین اخبار

3. بهمن 1397 - 13:13   |   کد مطلب: 8826
با وجود این همه مراجع کننده و مسافر به این شهر اما هنوز زیرساخت های بسیاری از اماکن رفاهی،درمانی و اداری نتوانتسته جوابگوی آنها باشد و اکثر آن ها از زیرساخت های مناسبی برخوردار نیستند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ شهر دهدشت با توجه به اینکه مرکز شهرستان کهگیلویه به حساب می آید روزانه میزبان صدها نفر از مردم شهرهای مختلف شهرستان است که هر کدام برای انجام اموران اداری،درمانی،خرید و فروش های روزانه و مسائلی از این دست به دهدشت سفر میکنند.

 
با وجود این همه مراجع کننده و مسافر به این شهر اما هنوز زیرساخت های بسیاری از اماکن رفاهی،درمانی و اداری نتوانتسته جوابگوی آنها باشد و اکثر آن ها از زیرساخت های مناسبی برخوردار نیستند.
 
 
 
یکی از اماکن پر رفت و آمد بازار روز شهر دهدشت است که به هر چیزی شباهت دارد مگر یک بازار ، در ورودی بازار کابل های متعدد ، نامرتب و درهم ریخته ی خطوط مخابراتی این تصور به ذهن بیننده خطور می کند که به شهری جنگ زده وارد شده است چرا که درهم ریختگی و پوسیدگی این کابل ها به حدی به چشم می آید که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد.
 
 
 
 
 
به گفته بازاریان یکی از مشکلات اصلی این بازار فقدان سرویس بهداشتی است تا هم مردمی که از شهرهای هم جوار برای خرید اجناس خود مراجعه میکنند از آن استفاده کنند و هم بازاریان این بازار که تعداشان هم کم نیست از آن استفاده کنند. 
 
 
همچنین در هنگام بارندگی آب راه وسط بازار پر از آب شده و کف بخش زیادی از بازار پر از آب می شور که عبور و مرور را دشوار می کند.
 
 
اسفندیار برخه شهردار دهدشت  در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه در مورد برخی از مشکلات بازار روز گفت: در مورد آب راه وسط بازار که به علت تردد زیاد مخصوصا زنان و کودکان نمی توان جدول کاری شود.
 
 
وی افزود: در طرح جدید که قرار است در مورد بازار اجرایی شود بحث سرویس بهداشتی و برخی از موارد پیش بینی شده است و همچنین یک نمازخانه جهت رفاه حال همشهریانی که جهت تهیه مایحتاج خود به این بازار مراجعه میکنند.
 
 
 
 
 
وی همچنین در مورد قسمت خیاط های این بازار گفت : ساختمان این قسمت از بازار به علت اینکه مالکیت آن ها با فرمانداری کهگیلویه است و قبلا این قسمت را از بخش مسکونی جدا کرده و بازار خیاطان را در آن راه اندازی کردند و برای اصلاح برخی از مشکلات آن قرار بود که اقداماتی صورت گیرد اما از فرمانداری با شهرداری نامه نگاری انجام شد و درخواست تخلیه این اماکن صادر شده است و به همین علت فعلا نمیتوان هیچ گونه هزینه ای در این زمینه انجام داد چرا که مالکیت با فرمانداری است وتصمیم گیری با فرمانداری شهرستان است.
 
 
امیدواریم که هر چه زودتر شرایط تنها بازار شهرستان حال و روز بهتری پیدا کند تا مردم نیز بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند.
 
 
درادامه تصاویر مربوط به بازار روز دهدشت آمده است؛
 
 
---
 
 
---
 
 
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
---
 
 
 
 
انتهای پیا
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک