آخرین اخبار

22. دى 1397 - 0:56   |   کد مطلب: 8818
شاید جریمه کردن برخی خبازان و قطع سهمیه آرد آن ها به دلیل جابه جایی غیرقانونی آن و عرضه خارج از شبکه به مزاق برخی خوش نیامده باشد و به همین دلیل زبان به تخریب باز کردند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ مولای متقیان امام علی(ع) در اجرای عدالت، چه در موارد اقتصادی مانند تقسیم بیت المال و چه در واگذاری مناصب حکومتی و نیز در برخورد با کارگزاران متخلف، هیچ گونه سهل انگاری و مدارا را جایز نمی دانستند و برای استیفای حقوق مردم، با متخلفان با قاطعیت برخورد می کردند. آن حضرت اموال را به طور مساوی بین همه تقسیم می نمودند و مناصب حکومتی را بر اساس لیاقت و نه خویشاوندی یا نزدیکی به افراد واگذار می کردند.

 

امام علی(ع) در اجرای عدالت، چه در موارد اقتصادی مانند تقسیم بیت المال و چه در واگذاری مناصب حکومتی و نیز در برخورد با کارگزاران متخلف، هیچ گونه سهل انگاری و مدارا را جایز نمی دانستند و برای استیفای حقوق مردم، با متخلفان با قاطعیت برخورد می کردند.

 

آن حضرت اموال را به طور مساوی بین همه تقسیم می نمودند و مناصب حکومتی را بر اساس لیاقت و نه خویشاوندی یا نزدیکی به افراد واگذار می کردند.

 بعد از تغییرکادر مدیرت اداره صنعت و معدن کهگیلویه هفته ای نبوده که صنف یا صنوفی مورد بازرسی مجدانا قرار نگیرد و در بسیاری از رسانه ها نیز برخی از فعالیت های این اداره از جمله بازرسی ها،جریمه های نقدی و غیر نقدی سر خط خبرها بوده.

 

در شرایط کنونی کشور انجام دادن این گونه فعالیت ها روحیه ای انقلابی و جهادی می خواهد تا با جدیت و قانون مندی بتوان آن ها را به سرانجام برساند و منتشر کردن این فعالیت ها تا حدودی مردم را راضی و پایبندی آن ها را نسبت به نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش خواهد کرد.

 

یاسن علویان در رابطه با اظهارات یکی ازمسئولین مبنی برعدم کفایت وی دراین جایگاه گفت: برخی از مسئولین در هفته های گذشته به خاطر اقدامات جسورانه و شجاعانه این اداره طی تماس تلفنی تقدیر و تشکر کرد اما حالا چه شده که زبان به اعتراض باز کردند مگر در این یک هفته چه گذشته است؟!

 

وی در ادامه گفت: شاید جریمه کردن برخی خبازان و قطع سهمیه آرد آن ها به دلیل جابه جایی غیرقانونی آن و عرضه خارج از شبکه به مزاق برخی خوش نیامده باشد و به همین دلیل زبان به تخریب باز کردند.

 

علویان گفت: به همه می گویم که کسانی که نظم بازار را بر هم زده اند و افرادی که مرتکب تخلفات  صنفی  شدند و همچنین آن دسته از برگزیدگان قدرت و یقه سفیدانی که از آن ها حمایت می کنند، یقین داشته باشند که تا زمانی که جایگزین اینجانب معرفی شود مزاحمی جدی برای آن ها خواهم بود و به میزانی که به نیروهایی مافوق و اهرم های متغیر و غیر متغیر قدرت متوسل شوند نسبت به آن ها سختگیری شدیدتری صورت خواهد گرفت.

 

گفتنی است که یاسین علویان خود نیز یکی از منتقدین سرسخت برخی تبعیض ها و محرومیت های موجود در استان بوده و آخرین نقد وی اینجا بخوانید در برخی از سایت های محلی و خبرگزاری ها آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک