آخرین اخبار

19. دى 1397 - 19:43   |   کد مطلب: 8814
بارش های اخیر وضعیت بسیار نامناسبی را برای این جاده بوجودآورده که باعث شده گلایه های مردم تا بخشداری و امام جمعه نیز کشیده شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ این روزها برخی از مشکلات شهرستان کهگیلویه فرصتی برای سیاسیون بوجود آورده تا با وعده های دهن پر کن و قابل توجه تیتر اول رسانه ها از آن خود کنند و از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرند.

 

جاده دهدشت – سوق یکی از مستعد ترین این طرح هاست که اکنون به کار بردن کلماتی چون طرح و پروژه زیبنده این جاده نیست و دیگر به مشکل و معضلی تبدیل شده که نیاز مبرم و اساسی به توجه مسئولین دارد.

 

 

بارش های اخیر وضعیت بسیار نامناسبی را برای این جاده بوجودآورده که باعث شده گلایه های مردم تا بخشداری و امام جمعه نیز کشیده شود.

 

امام جمعه بخش سوق در این رابطه و در مصاحب با خبرنگار کهگیلویه گفت: دیروز برای پیگیری این مشکل تماسی با معاون عمرانی استاندار برقرار شد و عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار برای چندمین بار وعده داد که در صورت پایان یافتن بارش ها اقدام به آسفالت ریزی مسیر سوق – دهدشت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام کیانی به نقل از معاون عمرانی استاندار گفت: ماشین آلات قیر ریزی وآسفالت ریزی در شهرستان مستقر هستند تا در صورت توقف بارش باران این عملات صورت گیرد

 

اما این در حالی است که مردم بخش سوق به این نکته معترض اند که کندی عملیات آسفالت جاده باعث شده تا بخش عمده ای از زیر سازی های انجام شده به چاله و چوله های پر از آب تبدیل شود و آسفالت در این شرایط کیفیت مناسب و دوامی نخواهد داشت.

 

گفتنی است که فرماندار کهگیلویه در تماس با رئیس شورای شهر سوق گفت: زیرسازی جاده سوق – دهدشت مورد رضایت کامل کارشناس مربوطه بوده است که پس ازتوقف باران این مشکل نیز برطرف و عملیات آسفالت جاده صورت میگیرد.

 

 

حال جند سوال مطرح می شود که با توجه با گزارش های هواشناسی مبنی بر بارش باران های پی در پی در دی ماه تا اوایل بهمن چگونه میتوان مراحل پایانی پروژه 15 ساله جاده سوق –دهدشت را تکمیل کرد؟

 

سوال دیگر  با وجود اینکه در بخش های مختلف جاده مشکلاتی وجود دارد چگونه می توانند آسفال ریزی جاده را خاتمه دهند؟

 

جواب این سوالات را بعد از خاتمه باران و فرا رسیدن زمان وعده مسئولین خواهیم گرفت.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک