آخرین اخبار

17. دى 1397 - 17:29   |   کد مطلب: 8810
در برخی از خیابان های مرکزی شهر دهدشت، کنده کاری ها به صورت غیراستاندارد آسفالت شده که به دلیل عدم کیفیت، آسفالت آن پس از یک ماه از بین رفته است.

به گزارش پایگاه خبری  کهگیلویه؛ آسفالت مناسب معابر شهری از مهمترین ویژگی هایی است که یک شهر را از سایر شهرها متمایز میسازد، یکی از معضلاتی که سالها مردم شهرستان کهگیلویه و خصوصا دهدشت را آزار می دهد وجود چاله چوله های خیابانهاست که هر روز هم اضافه میشوند و وجود آن ظاهرا برای مسئولین جا افتاده و جزو جدایی ناپذیر خیابانهای شهر شده است.

 

خیلی از خیابانهای سطح شهر بجای سطحی صاف و یکدست، پستی و بلندی دارد، در قسمتی از خیابان هم آسفالت کنده شده و یا کمی جلوتر آنقدر آسفالت روی قسمتی از خیابان ریخته اند که شبیه دست اندازی بزرگ و بلند برای خودروها شده است، در برخی از خیابان ها کنده کاری ها به صورت غیراستاندارد آسفالت شده که به دلیل عدم کیفیت آسفالت آن پس از یک ماه از بین رفته است.

 

 

موضوع دیگر اینکه با نگاهی به خیابان های مرکزی شهر دهدشت جایی برای تردد معلولین جسمی و حرکتی وجود ندارد و این قشر برای رفتن تردد در برخی خیابان ها به علت وجود نداشتن پل مجبور به دور زدن خیابان ها هستند که این خود جای تامل دارد. گویی برخی مسئولین از جمعیت 500 نفری معلولین در دهدشت اطلاعی ندارند که این آمار فقط مربوط به معلولان جسمی و حرکتی است.

 

 

موضوع مهم دیگر اینکه برخی از پارک ها در شهر دهدشت فاقد نور بوده و در ایام شب این پارک ها محل دنج و مناسبی برای معتادان بوده و از همه مهمتر، این مکان ها در داخل شهر واقع شده اند که این گونه فعالیت ها میتواند هم امنیت خانواده ها را به خطر بیندازد و هم موجب افزایش این معضل اجتماعی شود،با روشن شدن این پارک ها علاوه بر اینکه مکان مناسبی جهت تفریح خانواده ها و کودکان می شود خود به خود شلوغی و حضور خانواده ها مانعی برای حضور معتادان خواهد شد.

 

 امیدواریم که مسئولین به همه زمینه ها در شهر توجه داشته باشند و  بتوان در سایه این خدمات شهری زیبا،عاری از ناهمواری ها و چاله های متعدد داشته باشیم تا همگان بتوانند از این خدمات سطح اول بهر مند شوند.

 

در ادامه تصاویر مربوط به کنده کاری های برخی خیابان های دهدشت آمده است؛

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک