آخرین اخبار

16. دى 1397 - 20:06   |   کد مطلب: 8808
جلسه شورای آموزش و پرورش دهدشت با حضور مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛جلسه شورای آموزش و پرورش دهدشت با حضور مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار کهگیلویه گفت : جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که دانا تر باشد و یقیناً ارزش گذاشتن به علم و علم آموزی موجب پیشرفت کشورهای توسعه یافته خواهد شد و هر گونه هزینه ای در آموزش وپرورش به دلیل ریشه و اساس بودن ،سرمایه گذاری است.

خنجری با بیان اینکه منشا و رشد علم و فناوری مربوط به شرق است گفت: غربی ها با استفاده از دانش شرقی ها و ارزش و احترام گذاشتن به علم و علم آموزی به پیشرفت های چشمگیری رسیدند.

وی افزود ؛ مهم ترین نقش در دانایی جامعه بر عهده آموزش و پرورش است ودر آموزش و پرورش فعال و پویا می تواند موتور محرکه جامعه باشد و باعث سربلندی و افتخار کشور شود.

معاون فرماندار کهگیلویه ضمن توصیه جدی به همه ی دستگاه ها و ادارت شهرستان در همراهی و همکاری با آموزش وپرورش برای برگزاری هر چه بهتر همایش گفت : با توجه به اینکه دهدشت میزبان همایش است و از طرف دیگر شورای آموزش وپرورش دهدشت نیز شورای برتر استان شده لازم است همه در جهت برگزاری بهتر این همایش از هیچ کوششی دریغ نورزند.

 

علی پورک پور رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: همایش تجلیل از شورای آموزش و پرورش دهدشت با حضور استاندار ،ائمه جمعه و اعضای شورای آموزش وپرورش شهرستان ها و مناطق در یکی از روزهای ۲۵ و یا ۲۶ دیماه به میزبانی دهدشت برگزار می شود و لازم است که با توجه به اینکه حجم و کیفیت برنامه در سطح بالایی است همه ادارات و نهادها به کمک آموزش وپرورش بیایند.

در ادامه محسن باسان کارشناس فناوری ارتباطات آموزش وپرورش دهدشت گفت: با توجه به اینکه اکثر کارها و برنامه های آموزش وپرروش از طریق فضای مجازی و الکترونیکی انجام می شود و شکل کار نیز به نوعی است که سایر کارها نیز در همین است اما خطوط اینترنت و نوع سیم کشی مشکلات جدی دارند که از مخابرات شهرستان می خواهیم نسبت به حل آنها اقدام کند.

رئیس مرکز مخابرات در پاسخ به صحبت های کارشناس فناوری آموزش وپرورش دهدشت عمده مشکلات اینرنت و پایین بودن سرعت آن را مربوط به سیم کشی های مسی دانست و گفت : سیم کشی مسی مقدار زیادی از کیفیت و سرعت اینترنت را کاهش می دهد که راه حل این مشکل استفاده از فیبر نوری است.

 

در ادامه تصاویر مربوط به این نشست آمده است؛

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک