آخرین اخبار

11. دى 1397 - 20:51   |   کد مطلب: 8797
علویان در مورد خبر منتشر شده در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها مبنی بر تهدید و برخورد قضایی با حمایت فرماندار گفت : به این خبرنگار عزیز گفته شد که نمایشگاه صنایع دستی محدود و محصور است به صنایع دستی، چون در غیر این صورت از مصادیق تداخل صنفی است،

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ این روزها افزایش قیمت نان وپایین بودن کیفیت آن در استان نقل هر محفلی است.  همچنین یکی از رسانه های استان خبری مبنی بر "پاسخ قاطعانه رئیس اداره صمت به حواشی نمایشگاه صنایع دستی" منتشر کرده که اداره صمت کهگیلویهدر گفتگو با این پایگاه خبری به این مطلب واکنش نشان داده است. 

 

رئیس اداره صمت کهگیلویه گفت: برای تنظیم بازار و اعمال نظم در آن و همچنین کنترل قیمت و کیفیت ها  هر گونه حرکت خود سرانه و بدون مجوز اداره صنعت، معدن و تجارت در بازار ممنوع است.

 
یاسین علویان گفت: تبلیغ، ثبت نام، اخذ وجه و ورود به هرگونه مبادی و مقدمات تحت عنوان برگزاری نمایشگاه قبل از هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت ممنوع است.
 
 
وی با بیان اینکه نان سنگک بخشی زیادی از سبد مصرفی سفره خانواده ها را تشکیل می دهد گفت : فروش نان سنگک باید با وزن پانصد و پنجاه گرم و هزارو صدتومان صورت گیرد، خبازان نان سنگک امروز متعهد و ملزم به رعایت این نرخ و وزن هستند و عدول از این وزن و نان جریمه نقدی را پیامد خواهد داشت.
 
 
علویان همچنین در مورد خبر منتشر شده در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها مبنی بر تهدید و برخورد قضایی با حمایت فرماندار گفت : به این خبرنگار عزیز گفته شد که نمایشگاه صنایع دستی محدود و محصور است به صنایع دستی، چون در غیر این صورت از مصادیق تداخل صنفی است، هرچند این خبرنگار عزیز مطالب ایجاد کننده ی تعامل نوشتند اما در بقیه  مطالب و برخوردهای این اداره با این صراحت صحبتی رد و بدل نشد.
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک