آخرین اخبار

11. دى 1397 - 13:20   |   کد مطلب: 8795
۴۰ سال است با تمام قدرت به نظام فشار می آورند و نظام ما با قدرت دارد به کار خود ادامه می‌دهد و اگر این انقلاب انقلاب ضعیف بود و قدرات نداشت قطعا در مقابل این همه فشارها نمی توانست مقاومت کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور مسئولین شهرستانی در فرمانداری این شهرستان با موضوع هماهنگی جشن های ۴۰سالگی انقلاب برگزار شد.

 

در ابتدا معاون فرماندار کهگیلویه گفت: یقینا انقلاب اسلامی ایران ماحصل تلاش ها و زحمات امام راحل، معمار کبیر انقلاب، ملت غیور ایران و شهدای والا مقامی است که در این راه به شهادت رسیدند.
 
 
 
ابراهیم خنجری گفت: دوران شکل گیری انقلاب را پشت سرگذارندیم، دوره تطبیق را نیز سپری کردیم و الان در دوره تداوم انقلاب هستیم و در واقع همت ما را می طلبد که در دوره تداوم هستیم باید با مسئولیت پذیری تلاش کنیم تا شهدا و امام از ما راضی باشند و معقتدیم انقلاب ما مقدمه انقلاب امام زمان است و با این نوع تفکر باید احساس شعف داشته باشیم.
 
 
 
وی افزود: زمانی که انقلاب ما با نگاه مذهبی و استقلال طلبی شکل گرفتT تئوریسین ها می گفتن که دوره انقلاب ها پایان یافته و دیگر انقلابی رخ نخواهد داد اما در دل این جزیره ثبات به تعبیر غربی ها، انقلاب اسلامی به رهبری امام شکل گرفت و اکنون در اکثر نقاط دنیا ریشه دوانده است.
 
 
 
 
خنجری گفت: اکنون‌استراتژی دشمن به میادین اقتصادی و فرهنگی و نرم افزاری کشیده شده و هدف آن ها این است که نظر مردم و مخصوصا جوانان را از انقلاب دور نگه دارند و مغزهای آنان را شست و شو دهندT وظیفه ما این است که در این زمینه نسل جدید را با مبانی و اصول آشنا کنیم و به گونه ای تجربیات را منتقل کنیم تا نسل جدید با تداوم بیشتر پای کار انقلاب باشند.
 
 
در ادامه امام جمعه شهر دهدشت گفت: امسال نیز مردم با حضور خود حماسه دیگری را در ۹ دی خلق کردند که جا دارد از این مردم که همیشه پای کار انقلاب هستند تقدیر و تشکر شود.
 
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلاب همه جانبه در زمینه های مختلف سیاسی نظامی اعتقادی فرهنگی است. این انقلاب با هویت دینی، ولایی و معنوی که راس و مغز آن هستند توانسته خود را به ایجا برساند و هر انقلابی با راس و مغز دینی شکل گیرد مطمئنا پیشرفت می‌کند.
 
 
 
 
 
حجت الاسلام حسینی گفت: زحمتها و رنج های زیادی کشیده شد تا این انقلاب شکل گرفت و دشمن نیز تلاش‌های زیادی جهت زمین زدن این انقلاب صورت داد از جمله این اقدامات ترورها تحریم ها و جنگ های تحمیلی بود اما کشور ما با همه این فشارها توانست خود را سرپا نگه دارد و توانسته به اینجا برسد که قدرت و نفوذ ایران بی‌سابقه شود.
 
 
 
 
وی گفت: ۴۰ سال است با تمام قدرت به نظام فشار می آورند و نظام ما با قدرت دارد به کار خود ادامه می‌دهد و اگر این انقلاب انقلاب ضعیف بود و قدرات نداشت قطعا در مقابل این همه فشارها نمی توانست مقاومت کند.
 
 
 
حجت الاسلام حسینی افزود :هم اکنون  افول آمریکا را داریم میبینیم. چهل سال است که ما در مقابل تمام قدرت های جهان ایستاده ایم و آمریکا اکنون جمع کرد و منطقه را ترک کرد در عراق و سوریه شکست خورد و با همه ابرقدرتی اش بساطش را جمع کرد. این ملت ایران بود که باعث شکست آمریکا شد و اگر استقامت و مقاومت ملت ایران نبود هیچگاه نمی توانستیم که به این نقطه ای که الان هستیم برسیم .
 
 
 
امام جمعه دهدشت گفت: همه ما و شما باید مردم را به مقاومت دعوت کنیم، باید خدمات نظام ،رشد نظام وپیشرفت ها گفته شود. قبل از انقلاب در همین شهرهای ما هیچ چیز نداشتیم اما اکنون شرایط خیلی بهتراز گذشته شده است.درست است ضعف هایی و نفض هایی وجود دارد، اما برخی نقدها موجب شورش علیه نظام می‌شود و منصفانه نیست و تحلیل‌های درست و به هنگام مسئولین و رسانه‌ها می‌تواند شرایط را آرام نگه دارد.
 
 
 
وی با بیان اینکه برنامه هایی برای جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان باید صورت گیرد گفت : کارگروه های مشخص شده که هر کدام وظیفه ای به عهده دارند.
 
 
 
از جمله این کارگروه‌ها کارگروه رسانه، اصناف، ایثارگران،دفاعی و بسیج، دانشجویی، روستایی وعشایری، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش آموزی، فرهنگی‌هنری، فضاسازی و خدمات شهری، قرآن، حوزه و روحانیت، مساجد، بهداشت و درمان ،کودک و نوجوان، ورزش و جوانان، روستاها و محرومیت زدایی ، هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی هستند.
 
 
 
وی در ادامه به برخی از مهمترین وظایف کارگروه های مشخص شده پرداخت و عنوان کرد: ترسیم و‌تدوین اهداف انقلاب اسلامی، ترسیم و تدوین کارنامه انقلاب اسلامی و مقایسه گذشته وحال، تولید پیام و محتوا و در اختیار گذاشتن آن ها برای رسانه ها،خطبا و مبلغان و برگزاری نشست های تخصصی با نخبگان و‌صاحب نظران از جمله آن ها هستند.
 
 
تصاویری ازاین نشست در زیر آمده است:
 
 
 
 
 
انتهای پیام /

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک