آخرین اخبار

8. دى 1397 - 3:48   |   کد مطلب: 8791
ایران سرزمینی نخبه پرور و دارای هوش ها و استعدادهای نهفته و خارق العاده ای است که در کشورهای مختلف جهان در بخش ها و قسمت های مهم فعالیت های زیادی انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ایران سرزمینی نخبه پرور و دارای هوش ها و استعدادهای نهفته و خارق العاده ای است که در کشورهای مختلف جهان در بخش ها و قسمت های مهم فعالیت های زیادی انجام می دهند.

 

پروفسورابراهیم سلطانی یکی  از نخبگان کهگیلویه  و بخش سوق است که در رسال 2005 به دانشگاه کنت دانشکده کسب وکار به عنوان یک مدرس در مدیریت عملیات پیوست.  سلطانی فوق دکترا ESRC بودجه در دانشکده کسب وکار استراتکلاید کسب نمود. وی ، به تازگی در حال کار در یک پروژه تحقیقاتی ESRCبود که هدف ان تحولی نو در مدیریت وکیفیت در عصر جهانی شدن است.

 

 

پروفسور ابراهیم سلطانی عضو هیأت علمی ESRCبررسی دقیق دانشگاه و عضو علم مدیریت و عملیات گروه در دانشکده کسب وکار کنت  بوده و توانایی های این نخبه ایرانی او را تا پست مدیریت دانشگاه کنت انگلستان پیش برده و هم اکنون ریاست این دانشگاه ار به عهده دارد. وی به ورزش تنیس روی میز علاقمند است و به مقام هایی خوبی دس یافته. سلطانی از افتخارات کشورمان در عرصه علمی و چهره ای نابغه در مدیریت است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک