آخرین اخبار

6. دى 1397 - 14:08   |   کد مطلب: 8780
با توجه به جدیدترین پیش بینی فصلی مرکز پژوهشکده اقلیم شناسی ایران، در ماه دی سال جاری از هفته دوم دی تا اوایل بهمن، بارش ها در استان بیش از نرمال بلند مدت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه وبویراحمد  گفت: با توجه به جدیدترین پیش بینی فصلی مرکز پژوهشکده اقلیم شناسی ایران، در ماه دی سال جاری از هفته دوم دی تا اوایل بهمن، بارش ها در استان بیش از نرمال بلند مدت خواهد بود.

 

ولی بهره منده افزود: در ماه بهمن امسال بارش در حد نرمال بلند مدت و در اسفندماه نیز بارش در استان کمتر از نرمال، و همچنین در فروردین ماه بارش در استان بیش از نرمال پیش بینی شده است.

 

بهره مند گفت: از لحاظ دمایی، کمترین نابهنجاری دمایی مربوط به جنوب غرب و بین نیم تا یک درجه است و انتظار میرود که اغلب بارش ها در دیماه در مناطق کوهستانی وسردسیری به صورت برف نمایان شود.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی های سه روزه هر روز در مرکز پیش بینی استان به روز می شود، افزود: البته این پیش بینی بلند مدت مربوط به ماه دیماه است و ممکن است در ماه های بعد تغییر کند و چنانچه تغییراتی ایجاد شود اطلاع رسانی خواهد شد.
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک