آخرین اخبار

4. دى 1397 - 22:50   |   کد مطلب: 8775
نشست مشورتی اصحاب رسانه با فرماندار کهگیلویه با حضور رسانه های مختلف در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ نشست مشورتی اصحاب رسانه با فرماندار کهگیلویه با حضور رسانه های مختلف در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در ابتدا گفت: در سال های اخیر رسانه ها گسترش فوق العاده ای داشتند طوری که دنیای امروز را عصر ارتباطات می دانند. دوران کنونی عصری است که رویداد ها به سرعت در اختیار جوامع قرار می گیرند و برخی معتقدند رسانه ها ابزار سلطه در زمان ما هستند.

نیکبخت با بیان اینکه رسانه ها زبان گویای مردم هستند گفت:  قلم های شما می توانند سیاست،اقتصاد و فرهنگ را جهت دهند اگر به طور درست از قلم ها استفاده شود ولی اگر درجهت عکس و منفی  از این توانایی استفاده شود تاثیرات آن نیز اثر منفی برجامعه خواهد گذشت.

وی افزود : رسانه ها میتوانند مشاوران خوبی برای مدیران باشند اما این در صورتی است  که این راهنمایی ها ومشاوره ها با حسن نیت و‌ارائه راهکار همراه شود و همچنین رسانه ها بازوی پر توانی برای مدیران هستند.

فرماندار کهگیلویه ضمن برشمردن انواع رسانه ها و خبررسان ها به رسالت خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رسالت خبرنگاران اطلاع رسانی و بیان واقعیات جامعه به صورت واقع بینانه است اما در صورتی که منافع کشور را به خطر نیاندازد.از دیگر رسالت های رسانه ها آگاهی بخشی و‌روشنگری به اقشار مختلف جامعه است. از دیگر رسالت های رسانه نگاه فارغ از جهت گیری های سیاسی، حزبی و گروهی و همچنین حفاظت از نظام و خبرنگاری،حفظ امنیت جامعه در شرایط بحرانی،فرهنگ سازی بین مردم و مسئولین و تاثیر گذاری در زمین رفع مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: خبرنگاران نیز با وجود سختی و دشواری های کار خبری با  مشکلاتی از جمله اشتغال وبیمه دست و پنجه نرم می کنند.

فرماندار کهگیلویه در بخش دوم صحبت های خود به گزارشی از عملکردهای خود پرداخت و گفت:در هفته دوم حضور در فرمانداری کهگیلویه مشکل گاز رسانی دیشموک در دشت آزادی که حدود 7 ماه این پروژه معطل شده بود مطرح شد که با فعالیت های صورت گرفته در هفته دولت گاز رسانی افتتاح شد.

دوم معارضات آب شرب دیشموک ‌بود که سه سال معطل شده بود که با حضور افراد شاخص و صاحب نفوذ استان این معارضات برطرف نشد و نهایتا به قوه قهریه متوسل شدیم  که در پایان توانستیم این پروژه را نیز به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت های خود از زمان تصدی فرمانداری کهگیلویه تا کنون گفت: بازدید های مداوم به روستا ها و بخش ها صورت گرفته و در حال اجراست که در انجام این کار  از توان داخلی ادارات استفاده می شود. اعتبارات نیز به صورت دقیق بین بخش ها تقسیم می ششود  و قرار است که هفته ای یک بار در یک روستا حضور پیدا کنیم و از مشکلات آنان مطلع شده و آن ها را حل نماییم.

جعفر نیکبخت گفت: سیاست های کاری بنده بیشتر در بخش اشتغال زایی و تولید است و حرف های زیادی زده شده اما کار تاثیر گذاری صورت نگرفته اما با همین این توصیف ها و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی  بستر اشتغال زایی در شهرستان کهگیلویه آماده نیست.

 وی ضمن برنامه ها و طرح های مدنظر خود در مورد اشتغال در شهرستان گفت: طرح های نیمه تمامی در این شهرستان وجود دارد که در تلاش آن هستیم تا بتوان شرایط را برای به ثمر رساندن آن ها  بهتر کنیم و از جمله آن ها  کارخانه سیمان دهدشت است که فعلا تعطیل و در زمین آن کشاورزی صورت می گیرد.

از دیگر طرح های فرمانداری تشکیل تیم مطالعاتی رسانه ای با حضور اصحاب رسانه و نشست دوستانه با جوانان شهر و نشست با سازمان های مردم نهاد به صورت مستمر و استفاده از تفکر و ایده های آن ها در حل مشکلات شهرستان است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک