آخرین اخبار

25. آذر 1397 - 20:14   |   کد مطلب: 8753
بانی ساخت حسینیه جناب آقای حاج غلامحسین قیصری از افراد متوسط منطقه دیشموک با همتی که داشت پس از سه سال تلاش توانست حسینیه را در زمین شخصی و با پول و توان شخصی و کمک های مردمی بنا نهد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ حاج غلامحسین قیصری بانی ساخت حسینیه طباطبایی شهر دیشموک در اقدامی جالب قبر خود را زیر پای عزاداران حسینی و نمازگزاران ایجاد کرد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در همین رابطه گفت:بانی ساخت حسینیه جناب آقای حاج غلامحسین قیصری از افراد متوسط منطقه دیشموک با همتی که داشت پس از سه سال تلاش توانست حسینیه را در زمین شخصی و با پول و توان شخصی و کمک های مردمی بنا نهد.
وی افزود: این حسینیه به مساحت  400 متر مربع در محله پاقلعه دیشموک بنا گردید که پذیرای نمازگزاران می باشد و امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسب،آبدارخانه،حیاط،فضای مناسب داخل و سرویس بهداشتی دارد.
غلامحسین قیصری بانی ساخت حسینیه گفت:از چند سال پیش در فکر ساخت یک حسینیه در گوشه زمین باغ بودم که به لطف خدا  توفیق حاصل شد و این مهم را پس از سه سال تلاش شبانه روزی به کمک فامیل و مردم ایجاد و تا پایان کار چیزی قریب به 330 میلیون تومان هزینه ساخت حسینیه گردید.
وی ادامه داد: هدفم از ساخت قبر و منزلگاه ابدی در گوشه حسینیه این هست که هر روز و هر لحظه به فکر مرگ باشم و خدا را شاهد بر اعمالم ببینم و مردم با آمدن در حسینیه ثوابی و ذکر و صلواتی نثار روحم کنند.
گفتنی است به اصرار امام جمعه محترم ایشان حاضر گردید تا از قبر ایشان فیلم و تصاویر گرفته شود.وگرنه معتقد بود که کار باید گمنام بماند.
خبرنگار:وحید برومند
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک