آخرین اخبار

17. آذر 1397 - 14:39   |   کد مطلب: 8749
بزرگواری که با حضور عدل هاشمی پور و موحد در حوزه کهگیلویه بزرگ دیگر جایگاهی برای نمایندگی خود در دور بعدی تصور نمیکند، گفته می شود و شنیده ها حاکی از آن است که سعی دارد این روزها با حضور مداوم در فضای رسانه ای جایگاه مناسبی را در مرکز کشور برای خود هماهنگ کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛  پس ازرواج  گفتمان غیرانقلابی گری تاجگردون توسط هدایتخواه، این بار نوبت به سید محمدعلی بزرگواری رسید تا با لحنی شدیدتر ستار هدایتخواه را مورد عتاب قرار داد که تحلیلی کوتاه بر این رویداد را در زیر آورده ایم:

 

مدتی است خبری از بزرگواری ، در فضای مجازی استان نبود، اما هر از چندگاهی وی با انتشار مطالبی سعی دارد که خود را از فضای ملتهب سیاسی استان دور نکند.

 

وی که با حضور عدل هاشمی پور و موحد در حوزه کهگیلویه بزرگ دیگر جایگاهی برای نمایندگی خود در دور بعدی تصور نمیکند، گفته می شود و شنیده ها حاکی از آن است که سعی دارد این روزها با حضور مداوم در فضای رسانه ای جایگاه مناسبی را در مرکز کشور برای خود هماهنگ کند.

 

بی شک تحلیل ها این را می رساند که دولت فعلی، رغبتی برای استفاده از یک عضو اصولگرا را در کابینه خود نمی بیند، اما تصور می شود استفاده از ظرفیت نخبگان مرکز نشین نظیر تاجگردون می تواند کمک بسزایی به حضور بزرگواری در تصدی مسئولیتهای ملی به وی داشته باشد.

 

از طرفی وجود هدایتخواه و اعمال این چنین واکنشی نسبت به بحث غیرانقلابی بودن تاجگردون فرصت را برای بزرگواری باز کرد تا وی به حمایت از تاجگردون قلم به دست شود.

 

بزرگواری که این اقدام هدایتخواه را تفرقه در جبهه انقلاب قلمداد کرد، خود همیشه از معدود افراد منتقد تاجگردون در مجلس بوده است و حال اینگونه اوضاع برای وی آشفته بازار شده است.

 

بنظر می رسد جدای از خوب یا بد مطرح شدن مبحث انقلابی گری تاجگردون، پایان دادن به این صحبت ها بعنوان یک مسکن پیشنهاد می گردد، و بهتر است پرونده این موضوع همینجا بسته شود یا به یک مناظره در آینده واگذار شود.

 

این مطلب از سری یادداشت های دریافتی تحریریه صبح زاگرس است و انتشار آن لزوما بمعنی تایید بخشی یا تمام آن نیست، مخاطبان گرامی می توانند با ارسال یادداشت های خود به این مطلب واکنش نشان دهند.

 

انتهای پیام/

منبع:صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک