آخرین اخبار

7. آذر 1397 - 21:35   |   کد مطلب: 8738
خنجری افزود: امپراطوری رسانه دنیا باعث بوجود آمدن حساسیت ها در مورد چهل سالگی انقلاب شده است و این نگاه و حساسیت نیز به داخل سرایت کرده. همه ما وظایف داریم که از نظامان حفظ و حراست کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  کهگیلویه؛ در در جلسه هماهنگی جشن های چهل سالگی انقلاب که در محل فرمانداری کهگیلویه برگزار شد، معاون فرماندارکهگیلویه گفت جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی را پیش رو داریم که همه باید پای کار باشند و به برگزاری  باشکوه تر این جشن ها کمک کنند.

خنجری افزود: امپراطوری رسانه دنیا باعث بوجود آمدن حساسیت ها در مورد چهل سالگی انقلاب شده است  و این نگاه و حساسیت نیز به داخل سرایت کرده. همه ما وظایف داریم که از نظامان حفظ و حراست کنیم.

 

وی ادامه داد:در نگاه اول نهادهای امنیتی وظیفه امنیت و حراست را به عهده دارند اما این نظام چون یک نظام مردمی است همه ما مردم نیز وظیفه حراست آن را به عهده داریم.

معاون فرماندار کهگیلویه افزود: انقلاب و نظام ما یک انقلاب مردمی بود  مردم در این نظام تصمیم گیری می کنند و اوج دموکراسی در این نظام حاکم است طوری که ازدر سطوح  پایین و در شهر ها هم مردم شوراهای خود و در ادامه شهردار و نمایندگان خود را انتخاب می کنند

خنجری با اشاره به معضل اعتیاد که موضوع دیگر جلسه است گفت: همزمان با جشن های چهل سالگی انقلاب ما باید این شور و شادی را به قشر بیمار جامعه نیز منتقل کنیم و در همین‌ راستاهمایش پیاده روی خانواده برگزار می شود که لازم است تمهیدات لازم را در این زمینه باندیشیم.

کرامتی مسئول هیات ورزش های همگانی دهدشت از همایش بزرگ پیاده روی خانواده خبرداد و گفت: روز‌جمعه ۹ آذر برنامه همایش بزرگ پیاده روی برگزار می شود که مسیر این همایش از استادیوم‌ آزادی آغاز و تا خیابان سپاه به سمت میدان شهید شیرودی و در انتها به دانشگاه پیام ‌نور ختم می شود.

فریبرزعلیزاده مجری و تهیه کننده صدا و سیما استان گفت: صدا و سیما جشنهایی را تحت عنوان جشن های چهل سالگی انقلاب برگزار می کند که این هفته این جشن ها در شهر دهدشت برگزار میشود.

وی با اشاره به جشن های چهل سالگی انقلاب گفت: زمان برگزاری برنامه هر شب از ساعت ۹ تا ۱۰شب و همراه با برنامه ها متنوع مثل موسیقی،مصاحبه با نخبگان، تئاتر های و برنامهای دیگر خواهد بود.

 

ایرج کاظمی گفت: نقدهایی بر صدا و سیمای‌ استان وجود دارد و یکی از آن ها این است که صدا وسیما به جای اینکه تریبونی باشد برای مدیران باید به نقش مردم درشکل گیری انقلاب بپردازد.

نقد دیگری که وجود دارد این است که برخی از مدیران کل هزینه بیت المال را صرف ارائه گزارش کار در صدا و سیما می کنند و این امری ناپسند است چرا که گزارش کار واقعی را باید مردم ببینند و لمس کنند نه اینکه پول برخی از ادارت هزینه این مسائل شود.

 

انتهی پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک