آخرین اخبار

3. آذر 1397 - 23:49   |   کد مطلب: 8735
یکی ازتراژدی های بسیاردردآوراین روزهای ما برگزاری مراسماتی است که درآن ها بسیاری از اعمال دورازشأن و شخصیت مردم شهرستان به وقوع می پیوندد و بدتر از آن سکوت قلم به دستان رسانه و مسئولان مربوطه است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛نقش مطبوعات در کشورها منعکس کردن آرمان های ملت است. مطبوعات باید مثل معلمینی باشند که مملکت و جوانان را تربیت می کنند و آرمان ملت را منعکس می کنند. در مملکتی که آن همه خونریزی شد و آن همه ملت ما خون دادند تا این که یک جامعه ی عاری از ظلم و فساد و شهوت رانی داشته باشیم و دست خائنین وچپاولگران قطع شود، اگر مطبوعات بخواهند به مسائل بی اهمیت بپردازند و یا در مقابل مسائل مهم سکوت کنند، نوعی خیانت است. باید مطبوعات آن چه که به نفع عموم مردم است بنویسند نه آن که با هر بادی به هر سو بلرزند.مطبوعات را خود صاحبان مطبوعات باید اصلاح کنند.
رسالت رسانه این است که برای تربیت بشر قلم به دست بگیرد، آن قدری که بشر از قلم های صحیح نفع برده است، از چیزی دیگر نبرده است و آن قدر که ضرر کشیده است، از چیزهای دیگر ضرر نبرده است. قلم ها و بیان ها با مغزهای مردم رابطه دارند. اگر قلم ها و بیان ها و علم ها و تعلیم ها و آموزش ها برای خدا باشد، مغزها را الهی تربیت می کنند و اگر چنان چه برخلاف این باشد، مغزها، مغزهای غرورمند، مغزهای طاغوتی از آن پیدا می شود.

یکی ازتراژدی های بسیاردردآوراین روزهای ما برگزاری مراسماتی است که درآن ها بسیاری از اعمال دورازشأن و شخصیت مردم شهرستان به وقوع می پیوندد و بدتر از آن سکوت قلم به دستان رسانه و مسئولان در این مورد است.
از این این موضوع نیز نمی توان به راحتی گذشت که جایگزینی برنامه های به این سبک چیست؟ وابن خود معضلی است که نیاز به رفع آن بیش از پیش احساس می شود.
با این اوصاف چرا مجموعه های فرهنگی -هنری که دغدغه تفکر و فرهنگ مردم را دارند اقدام به برگزاری برنامه های با کیفیت،مناسب وجذاب نمی کنند؟ برنامه هایی که بتواند ساعاتی مردم را مشغول کند و در لوای آن به تربیت و تفکرانسان ها بپردازد تا رسانه ها هم دیگرترس و واهمه ای برای ترویج و انتشار آن نداشته باشند.
اخیراً کنسرتی با حضور یکی از خوانندگان مشهور کشور در شهر دهدشت برگزار شد که با استقبال کم مردم روبه رو شد گویی دراین شرایط بد اقتصادی مردم به فکر نانشان هستند تا کنسرت و رقص و آواز.
 

 

 

 

در ادامه فیلم های نزاع و رقص مختلط مربوط به کنسرت اخیر  آورده شده است؛

http://s8.picofile.com/d/8343765134/02d2dc2c-6324-4b17-a682-881f525cd4b2/MVI_0069.mp4

 

http://s8.picofile.com/d/8343765392/60bb2bbb-b720-4d05-a740-24f9c30200cf/MVI_0102.mp4

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک