آخرین اخبار

3. آذر 1397 - 23:37   |   کد مطلب: 8733
بخش عمده از مشکلات شهر دهدشت آبریز ها و سیلاب هایی است که از آن قسمت وارد شهر می شود وبامشاهدات امروز مشخص است که مردم مشکلات بسیار زیادی دارند که اقدامات جدی باید صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛خنجری معاون فرمانداری گفت: با توجه به بارش نعمت اللهی و بروز سیلاب در برخی از مناطق همه باید نسبت به وظایف و فعالیت های خود و همچنین عرصه و محدوده فعالیت خود اشراف کامل داشته باشند تا در صورت بروز مشکل سریع بتوان اقدام لازم را انجام داد. 

خنجری معاون فرماندار کهگیلویه گفت: ما آماده هستیم ولی آمادگی ما ۱۰۰ درصد نبود ،همه مدیران پای کارباشند و موبایل ها خاموش نشود و احتمال وقوع حوادث وجود دارد. وی افزود:برای هماهنگی بیشتری یک نماینده در هر اداره وجود داشته باشد و به مدیریت بحران معرفی شود تا مشکلی پیش نیاید.
در حوزه حوادث و بحران نیاز به اعتبار داریم و نیاز به اجاره دستگاه و سایر امکانات وجود دارد و این درخواست را از استان داریم تا در حوزه حوادث این شهرستان را یاری دهند. امیدواریم تا استان ما زارکمربندی سوم میطلبد تا شهردار با هماهنگی معاونت عمرانی پیگیری شود تا مشکلات آن نیز برطرف شود.
بخش عمده از مشکلات شهر دهدشت آبریز ها و سیلاب هایی است که از آن قسمت وارد شهر می شود وبامشاهدات امروز مشخص است که مردم  مشکلات بسیار زیادی دارند که اقدامات جدی باید صورت گیرد.
 
خادمی مدیریت بحران فرمانداری کهگیلویه گفت:در برخی از مناطق شهر دهدشت و اطراف آن آبگرفتگی معابر وجود داشت که تلاش ها و اقدامات لازم در نقاط حساس انجام شد. 
وی افزود:درسال ۹۶،  ۴ ملیارد اعتبار به حوزه حوادث تخصیص داده شد که تا الان چیزی  واگذار نشد.جاده های روستایی ما مشکلاتی دارند که نیازمند واگذاری اعتبار تخصیص داده شده است.۵۰۰ میلیون آقای وفایی و فرماندار به مدیریت بحران تخصصیص دادند ولی هیچ دریافت نشد و معلوم نیست کجا رفته است.  
 
 
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک