آخرین اخبار

29. آبان 1397 - 10:13   |   کد مطلب: 8724
یکی از نکات مهم این است که تفکر بسیجی فراتر از منطقه جغرافیایی ترویج داده شده است. هم اکنون تفکر بسیجی است که در عراق ، یمن و سوریه جریان دارد و همین امر موجب شده تا مردم آن ها در مقابل استکبار سر خم نکنند و استوار بمانند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ نشست خبری فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برگزار شد.

سرهنگ حمزه محقق زاده درابتدای این نشست  خبری گفت: بعد از پیروزی انقلاب در 5 آذرماه 1358 امام خمینی (ره) دستورتشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر فرمودند.مهمترین هدف بسیج کمک به محرومین و مستضعفین و برداشتن گام های استوار در جهت رفع پیشبرد اهداف عالی انقلاب و ترویج تفکر انقلابی بین مردم است. یکی از مهم ترین اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شجره طیبه بسیج است. بسیج در عرصه های مختلف از جمله کمک به محرومین و پشتیبانی از مجموعه خدمتگزاران زیر چتر نظام جمهوری اسلامی گام های موثری بر میدارد.

یکی از نکات مهم این است که تفکر بسیجی فراتر از منطقه جغرافیایی ترویج داده شده است. هم اکنون تفکر بسیجی است که در عراق ، یمن و سوریه جریان دارد و همین امر موجب شده تا مردم آن ها در مقابل استکبار سر خم نکنند و استوار بمانند.

وی از برگزاری جشن بزرگ 40 سالگی انقلاب در 22 بهمن خبر داد و اظهار کرد: ان شالله در این جشن نمایش و اقتدار بزرگ را به منصه ظهور خواهیم رساند.

محقق زاده شعار هفته بسیج امسال را " بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" عنوان و خاطرنشان کرد: برنامه های هفته بسیج حول این شعار انجام خواهند شد.

 

فرمانده ناحیه کهگیلویه در مورد برنامه های هفته بسیج امسال گفت: برنامه های امسال هفته بسیج به لحاظ موقعیت زمانی و مکانی با گذشته متفاوت است. یکی از دلایل آن افزایش فشار دشمن مقابل نظام و تحریف هایی  است که دشمن علیه ایران انجام می دهند و در همین راستا اقدامات و برنامه های مفصل و بزرگی را تدارک دیده و انجام خواهیم داد.

وی عنوان کرد: 100 مورد برنامه با 50 عنوان در هفته بسیج درشهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح مهم ترین برنامه های هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری 5 یادواره، افتتاح 5 باب مسکن مددجویان کمیته امداد با همکاری گروههای جهادی، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی قبور مطهر شهدا و کوهپیمایی بسیجیان در دیشموک از جمله این برنامه ها هستند.

وی شرکت بسیجیان در نماز جمعه و راهپیمایی بعد از نماز در حمایت مردم یمن، برگزاری جشن های مختلف به مناسبت هفته وحدت، ویزیت رایگان در مناطق محروم و اجتماع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر را از دیگر برنامه های هفته بسیج در کهگیلویه عنوان کرد.

 

محقق زاده درپایان گفت: ختم برنامه های هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان در۵ آذراست که نشانه اقتدار انقلاب خواه بود  و همچنین این برنامه با برنامه های مشابه تفاوتهایی دارد که در آن بسیجیان به صورت دسته روی در سطح شهر رزمایش اقتدار را خواهند داشت و جزئیات آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک