آخرین اخبار

25. آبان 1397 - 16:07   |   کد مطلب: 8715
سرهنگ پوربهشت: در این کاروان ۴۰۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان حضور دارند که به مدت ۳ روز از یادمان والفجر ۸ ؛ شلمچه و دهلاویه بازدید خواهند کرد .

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه: چهارصد نفر از دانش آموزان دختر کهگیلویه ای با هدف آشنایی با آرمان های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه  گفت : این کاروان چهارصد نفری دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان حضور دارند که به مدت سه روز از یادمان والفجر ۸ ؛ شلمچه و دهلاویه بازدید خواهند کرد .

وی افزود: اردو های راهیان نور، گذشته از سفرش ، نه تنها یک فرهنگ بلکه بیداری فکرو اندیشه، یادآور رشادت ها و شجاعت ها و غریبی های بهترین فرزندان و جوانان این مرزو بوم است.یادآور شور مردانگی و خلوص واوج تجدید میثاق با شهدای گرانقدراست. قتلگاهی که بهترین دلیرمردان روزگار خود را نظاره گر بوده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج دهدشت تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند،"خاطره این سرزمین ها را زنده نگهدارید این سرزمین ها ، این بیابانها، این رود کارون ، این جاده اهواز- آبادان – خرمشهر این مناطق گوناگون که با اسمهای مختلفی امروز خودشان را به شما معرفی می کنند، اینها شاهد برترین فداکاریها و مجاهدت ها و از خود گذشتگی ها بوده اند "سپاه ناحیه کهگیلویه درهمین راستا شرایط اعزام 400 نفر ازدانش آموزان شهرستان را به مدت 3 روز در مناطق عملیاتی جنوب فراهم کرده است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

پوربهشت افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار نفر از دانش آموزان شهرستان کهگیلویه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند و تا پایان سال نیز ششصد دانش آموز دیگر به این مناطق اعزام میشوند .

وی گفت: این دانش آموزان از مناطق جنگی شلمچه ،اروند،هویزه و دهلاویه دیدن خواهند کرد. هدف از برگزاری این اردو تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و این کاروان  به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب دیدن خواهند کرد. دانش آموزان در سال های دفاع مقدس با هنرنمایی های خود و تأسی از علی اکبر حسین وصیت نامه می نوشتند و وارد عرصه جهاد می شدند. با این حساب معلوم است که آنان با بصیرت این راه را انتخاب کردند.

 

 

 

سید علی اصغر پور بهشت افزود: در این کاروان، برنامه های متنوع فرهنگی  با حضور راویان، مربیان و روحانیون خواهر برگزار می شود و دانش آموزان با فرهنگ شهادت و شهدا بیشتر آشنا می شوند.

 

وی همچنین با تأکید بر اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان و نسل جوان تصریح کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور پیوند نسل جوان و نوجوان با شهدا و رزمندگان و تقویت روحیه ایثار و شهادت است.

 

 
 
 
 
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک