آخرین اخبار

18. آبان 1397 - 21:46   |   کد مطلب: 8711
از زمانی که ما ارتباط مان را با آمریکا قطع کردیم پیشرفت کردیم و شوکت، عظمت، قدرت و نفوذ پیدا کردیم و در منطقه قدرتمند شدیم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ حجت الاسلام حسینی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهردهدشت، ضمن توصیه خود و نمازگران به تقوای الهی گفت: جامعه ای که تفکرش غیر الهی است معیار های ارزشی او نیز بر اساس زر و زور و مسائل دنیوی است و در این تفکر مسائل انسانی مطرح نیست.

وی افزود:خداوند ارزش  و قیمت همه موجودات را می داند چون خودش خالق موجودات است و میداند ارزش هر موجودی چیست می فرماید که این معیار های دنیوی ارزشی ندارد. بدون شک اینگونه تفکرها با این تفکر که  ارزش های اللهی مهمتر از ارزش ها و‌مسائل دنیوی است، متفاوت است.

امام جمعه شهردهدشت تصریح کرد: کسی که اهل حجاب است،مرد و زنی که دامن خود را پاک نگه میدارد با مرد و زنی که دامن ناپاک دارد مساوی نسیتند و بین جهنم و بهشت تساوی وجود ندارد،عصرجاهلیت عصری است که خدا ،معنویت ، آخرت و معاد در آن فراموش شده است.انسانی که زمینه ای انحرافی دارد فعل و گفتارش هم زمینه های انحراف را بوجود می آورند.

حسینی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول وتشکر و قدردانی از همه کسانی که در این دو ماه تلاش فراوانی در برنامه های  فرهنگی داشتند گفت:حضور مردم  در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن شکن و با شکوه بود. دشمن وقتی این جمعیت را می بیند پرونده هایی که برای مردم چیده را جمع می کند و دسیسه هایش برباد می رود.

 

وی تاکیدکرد: وقتی اربعین پیش می آید و مردم شجاعانه و غیرتمندانه حضور پیدا می کنند یا در سایر مناسبت ها حضور مردم است که توطئه دشمن را نابود می کند که این حضور خود نوعی جهاد است اما جهادی که با اسلحه و توپ و تانک نیست جهادی است که با حضور مردم صورت می گیرد و پوزه دشمن را به خاک می مالد.
 

وی تصریح کرد: اذعان آمریکا به اینکه چند کشور در مورد اجرای تحریم های جدید علیه ایران، این کشور را همراهی نکردند مجبور شدند که آن ها را از این کار و از تحریم  معاف کند و این نشانه قدرت ماست.

حسینی در پایان گفت: از زمانی که ما ارتباط مان را با آمریکا قطع کردیم پیشرفت کردیم و شوکت، عظمت، قدرت و نفوذ پیدا کردیم و در منطقه  قدرتمند شدیم.البته مشکلاتی و ایرادهایی هم وجود دارد اما ما باید به کشور های منطقه نگاه کنیم که هر جا آمریکا پا گذاشته غیر از ویرانی بدبختی و فلاکت چیزی برای آن ها نداشت والان هم هر مشکلی که ما داریم ناشی از توطئه های آمریکاست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک