آخرین اخبار

27. مهر 1397 - 9:43   |   کد مطلب: 8687
رئیس هیئت هندبال شهرستان کهگیلویه از آمادگی کامل تیم فرازبام خائیز برای دیدار روز جمعه برابر تیم هپکو اراک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه رئیس هیئت هندبال شهرستان کهگیلویه گفت: تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت  پس از 5  سال تلاش و کوشش بی وقفه امسال توانست در میان تیم های لیگ برتر قرار بگیرد.

 

مصطفی پارسایی گفت: مدیر عامل این تیم مجید پارسایی است،که از رده های پایه با مربیانی از جمله پروانه پور و رهبری و حدود 2 سال منتظر ماندیم تا به این جایگاه رسیدیم، تا الان که تیم وارد لیگ برتر شد تمام هزینه های تیم متوجه پارسایی بود، الان هم مجموعه ای 8 نفره  از هیئت هندبال شهرستان به همراه پارسایی و همراهی همه مردم شهرستان تلاش شبانه روزی دارند تا بتوانیم چایگاه خوبی در پایان لیگ هندبال داشته باشیم.

 

وی افزود: با رایزنی هایی که با وزارت ارتباطات برقرار شد قرار شد که از طرف آن ها سامانه پیامکی در اختیار باشگاه قرار داده شود تا مردم بتوانند تیم خود را از آن طریق یاری کنند.

 

پارسایی ادامه داد: تیم فرازبام خائیز که از 9ملی پوش در ترکیب خود سود می برد در اولین دیدار خود مقابل هندبال کازرون با نتیجه 30-23 به پیروزی رسید، این تیم هم اکنون از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد و برای مسابقه با تیم هپکو اراک آمادگی کامل دارد و هیچ مصدوم یا محرومی ندارد.

 

گفتنی است دیدار بعدی فرازبام خائیز روز جمعه مقابل تیم هپکو اراک، در همین شهر برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک