آخرین اخبار

23. مهر 1397 - 21:21   |   کد مطلب: 8685
عابد نژاد گفت: ثبت نام از زائرین اربعین تا یک روز قبل از اربعین ادامه دارد ودفتر حج و زیارت معراج نور دهدشت آماده خدمت رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه صدرالدین عابدنژاد مدیر دفتر مسافرتی زیارتی معراج نور کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگار کهگیلویه گفت: در این ایام که به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم بار دیگر شاهد بصیرت بیش از پیش مردم هستیم زیرا پیاده روی اربعین، یک گنگره و دیپلماسی عظیم مردمی و بی نظیر در جهان است که هر سال با شکوه تر می شود.

 

عابد نژاد عنوان کرد: تا امروز حدود 2000 نفر برای پیاده روی اربعین ثبت نام کردند که بیشتر ثبت نام ها در دو سه روز اخیر صورت گرفته است، طوری که از روز شنبه تا امروز 1005 نفر ثبت نامی داشتیم.

 

عابد نژاد گفت: ثبت نام از زائرین اربعین تا یک روز قبل از اربعین ادامه دارد و دفتر حج و زیارت معراج نور دهدشت آماده خدمت رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهد بود.

 

عابد نژاد در پایان به کسانی که قصد سفر پیاده روی اربعین را دارندگفت: به هیچ وجه بدون اخذ ویزا، قصد خروج از کشور را نداشته باشند چرا که از طرف مسئولین مربوط به شش ماه زندانی محکوم می شوند. همچنین کسانی که قصد گرفتن ویزای اربعین دارند به دفاتری که مجوز دارند مراجعه کنند و به هیچ وجه به کسانی که بدون داشتن مجوز فعالیت می کنند اعتماد نکنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک