آخرین اخبار

2. بهمن 1396 - 10:12   |   کد مطلب: 8675
در روزگاری که بسیاری از هموطنان در حسرت بارش نزولات اسمانی هستند سایه محرومیت به چهره کهگیلویه بزرگ رخنه انداخته اما دریغ از توجه!

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ خانم شعله قدم زاده فعال سیاسی طی یاداشتی خطاب به استاندار به انتصابات در استاندار واکنش نشان داد و نوشت؛ درآغاز به کار فعالیت استاندار جدید استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد تغییر وتحولات گسترده ای در حوزه انتخاب مدیران استان بوده ایم. اما سهم فراموش شده کهگیلویه دراین انتصابات حکایتی انکارناپذیر برای شهروندان این خطه محروم بوده وهست. به راستی دگر چه اتفاقی باید رخ دهد تا متوجه شرایط اضطراری کهگیلویه شویم؟!

در عملکرد انتخاب مدیران و مسئولان برای پست های کلیدی استان قصور و کوتاهی در قبال حال و هوای تیره و تار این خطه به وضوع مشهود است. زیرا اگر غیر از این بود، حالا اخبار پر شده بود از سفر مسئولان مختلف به منطقه برای بازدید از حال و روز ساکنان دیاری که از دل خاکش ثروتی بی همتا استخراج می شود، ولی به خاکش عده ای زندگی می کنند که سهمشان تنها خاک خوردن شده است.

در روزگاری که بسیاری از هموطنان در حسرت بارش نزولات اسمانی هستند سایه محرومیت به چهره کهگیلویه بزرگ رخنه انداخته اما دریغ از توجه! مگر می شود درد روز افزون مردم کهگیلویه را دید و دست کم به قدر تشکیل کارگروه های بحران در دولت و مجلس یا تصویب مصوبات واختصاص بودجه برای یافتن راهکار برون رفت از این بحران همکاری نکرد. جناب اقای دکتر احمدی شهرستان کهگیلویه محروم وکمتر توسعه یافته اما غنی از نیروی مستعد انسانی با درجات عالی تحصیلی امروزه به فراموشی محض سپرده شده است، و یکی مهمترین خواسته های شهروندان از شما انتخاب معاونین شایسته ولایق بر گرفته از این خطه است چرا که فرزندان کهگیلویه از داشتن سمت های معاونت استانداری محروم مانده اند.

با آرزوی توفیق برای جناب دکتر احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد.

-------------------------------

انتشار این یادداشت الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک