آخرین اخبار

8. دى 1396 - 20:09   |   کد مطلب: 8632
امام جمعه موقت دهدشت گفت: حضور فراجناحی مردم در 9 دی وحدت امت با ولایت بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه،نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته دهدشت با حضور پرشور مردم به امامت حجت‌الاسلام سیدعبدالمطلب تقوی در مصلای امام خمینی(ره) دهدشت برگزار شد.

خطیب موقت دهدشت در خطبه اول ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی با استناد به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: هر کسی می‌خواهد در آسمان‌ها و زمین مورد عنایت خداوند قرار گیرد، تقوای الهی را رعایت کند.

وی در ادامه به تشریح اهمیت خونسردی و نرم‌خویی از دیدگاه اسلام پرداخت و تصریح کرد: هنر آن است انسان بتواند در برابر همه سلایق خونسرد و حکیم باشد تا جامعه بیراهه نرود.

حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: اگر پیامبران خونسرد نبودند نمی‌توانستند مردم را هدایت کنند.

امام جمعه موقت دهدشت در ادامه سخنان خود وفات حضرت معصومه(س) را یادآور شد و ضمن تسلیت به همه مسلمانان گفت: بعد از حضرت زهرا(س) هیچ زنی از نظر شفاعت به حضرت معصومه(س) نمی‌رسد.

وی 9 دی را برگ زرینی دیگر از افتخارات ملت ایران عنوان و افزود: 9 دی روزیست که مردم آگاه ایران به عنوان وحدت امت با ولایت در مراسم این روز باشکوه شرکت کردند.

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: 9 دی روزیست که ملت ایران برای دفاع از انقلاب، ولایت مطلقه فقیه، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کفن پوشیده به میدان آمدند.

امام جمعه موقت دهدشت با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری که فرموده بود «9 دی دفاع از ارزش‌ها و اسلام و انقلاب بود»، گفت: ملت شریف ایران همیشه و در همه صحنه‌ها برای دفاع از مکتب اسلام در برابر استکبار ایستاده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک