آخرین اخبار

18. آذر 1396 - 12:31   |   کد مطلب: 8622
مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل اساسی بیمه سلامت در سطح شهرستان کهگیلویه را نداشتن ساختمان ملکی عنوان کرد و گفت: سالیانه به علت نداشتن ساختمان ملکی مشخصی هزینه های بسیاری را متحمل می شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کهگیلویه، مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار کهگیلویه خلاصه ای از عملکرد بیمه سلامت استان را بیان کرد و گفت: در سطح استان تعداد 380 موسسه فعال درمانی داریم که تعداد 68 موسسه درمانی آن در شهرستان کهگیلویه فعال می باشند.
یدالله حسینی گفت: در سطح استان تعداد 850 تخت فعال بیمارستانی وجود دارد که تعداد 186 تخت در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تعریف شده است .
وی گفت: در سطح شهرستان کهگیلویه تعداد 120 هزار بیمه شده وجود دارد و ماهیانه مبلغ 5/1 میلیارد تومان هزینه بیمارستانی نیز در این شهرستان پرداخت می شود.
حسینی همچنین عنوان کرد که اداره کل بیمه سلامت استان افراد و گروه های مختلفی را تحت پوشش دارد و با صدور دفترچه های مختلف در قالب کارکنان دولت، بیمه روستایی، بیمه سلامت همگانی، بیمه ایرانیان و بیمه سایر اقشار به ارائه خدمات می پردازد.
وی مشکل اساسی بیمه سلامت در سطح شهرستان کهگیلویه را نداشتن ساختمان ملکی عنوان کرد و گفت: سالیانه به علت نداشتن ساختمان ملکی مشخصی هزینه های بسیاری را متحمل می شویم و انتظار داریم طبق هماهنگی های قبلی و مصوبات استانی مسئولین شهرستان کهگیلویه زمین مشخص شده را هر چه سریعتر جهت ساخت و ساز در اختیار این اداره کل قرار دهند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک