آخرین اخبار

12. آذر 1396 - 1:21   |   کد مطلب: 8598
جایزه بنیاد فرهنگی البرز که از آن به عنوان نوبل ایرانی یاد می شود هر ساله به پیشگامان عرصه علم و دانش از میان دانشمندان، مخترعین، طلاب و دانشجویان کشور اعطا می شود.

به گزارش کهگیلویه؛ نقل از بویرخبر؛ بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 با سرمایه گذاری و همت مرحوم حسینعلی البرز، به منظور اهدای جوایز و حمایت از نخبگان، پژوهشگران، مخترعین و مبتکرین  کشور تاسیس شده است.

 

جایزه بنیاد فرهنگی البرز که از آن به عنوان نوبل ایرانی یاد می شود هر ساله به پیشگامان عرصه علم و دانش از میان دانشمندان، مخترعین، طلاب و دانشجویان کشور که از طرف بنیاد نخبگان معرفی می گردند اعطا می شود،.

 

اکنون افتخاری دیگر برای استان محروم ولی مستعد کهگیلویه وبویراحمد رقم خورده است و آن، کسب جایزه بنیاد البرز از سوی " محمود مرادی لات محله" جوان مازندرانی و دانشجوی اسبق دانشگاه یاسوج است.

 

گفتنی است، محمود مرادی به عنوان نخبه کشوری از سوی بنیاد ملی نخبگان ایران به بنیاد فرهنگی البرز معرفی و در روز 30 آبان ماه سال جاری موفق به دریافت جایزه البرز شده است.

 

مرادی به همراه جمعی از برندگان بنیاد فرهنگی البرز، در اقدامی خداپسندانه جایزه دریافتی خود را جهت ساخت مدرسه ای در استان زلزله زده کرمانشاه اختصاص داد.

 

طبق گفته دانشجویان،  محمود مرادی که برای استان کهگیلویه وبویراحمد و دانشگاه یاسوج افتخار آفرید، بخاطر علاقه به فرهنگ و تمدن مردم، تمایل زیادی به بودن و ماندن در استان کهگیلویه وبویراحمد جهت خدمت به مردم دارد، ولی به شدت مورد کم لطفی و بی مهری مدیریت دانشگاه یاسوج قرار گرفته است.

 

 

پایگاه خبری بویرخبر اقدام به درج گزیده فعالیت ها و رزومه تحصیلی "محمود مرادی" کرده است که در زیر آمده است:

 

محمود مرادی نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور و دارای دکترای فیزیک در سال 95 موفق به کسب عنوان دانشجوی نمونه کشور شده است و در سال 96 پژوهشگر نمونه قرآنی و فرهنگی استان و جوان نمونه استان مازندران معرفی شده اند.

 

این برگزیده بنیاد البرز، فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیک از دانشگاه دولتی یاسوج و دانشجوی نمونه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بوده که بیش از بیست مقاله ISI و داخلی ارائه داده است و تالیف و ترجمه بیش از پانزده جلد کتاب در زمینه های علمی و فرهنگی در رزومه او به چشم می خورد.

 

 مرادی  به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال 1395 انتخاب و از سوی نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر قرارگرفت.

 

وی عضو بنیاد ملی نخبگان، انجمن فیزیک ایران، انجمن نویسندگان و کانون اهل قلم، باشگاه پژوهشگران جوان و عضو بسیج اساتید کشور است  که مدت پنج سال سابقه تدریس در دانشگاه های مختلف دولتی، آزاد، غیرانتفاعی و فرهنگیان را در کارنامه کاری خود دارند.

 

محمود مرادی در سال 1396 بعنوان جوان نمونه و پژوهشگر قرآنی در استان مازندران شایسته تقدیر شناخته و موفق به کسب جایزه معتبر البرز شد.

 

اکنون با توجه به سطح تحصیلات و کسب عناوین مختلف علمی و علاقه وی جهت خدمت در استان کهگیلویه وبویراحمد، با بی مهری مسوولین خصوصاً مدیریت دانشگاه یاسوج مواجه شده است که باید گفت اینگونه رفتار مسوولین مانع از توسعه استان و شایسته سالاری شده و زمینه های پیشرفت جوانان تحصیلی کرده و متخصص را از بین می برد.

 

طبق گفته شاهدان، ریاست محترم دانشگاه یاسوج و معاونت آموزشی وقت(دکتر رحیمی و دکتر نیک نژاد) در مراسم تجلیل از دانشجوی نمونه کشوری رفتارهایی خارج از شأن انجام داده و حتی ملاقات ساده را نیز از این دانشجوی برتر که افتخارات زیادی برای دانشگاه یاسوج کسب کرده دریغ کرده است.

 

پایگاه خبری بویرخبر این موفقیت بزرگ  را به دکتر محمود مرادی و خانواده محترم وی، جامعه دانشگاهی دانشگاه یاسوج  تبریک گفته و توفیقات روزافزون او را از خداوند متعال مسالت دارد.

انتهای پیام/د

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک