آخرین اخبار

4. آذر 1396 - 0:05   |   کد مطلب: 8570
به همت جهادگران بسیج سازندگی کهگیلویه وبویراحمد، کودکان یتیم در شهرستان دنا صاحب خانه شدند.

به گزارش کهگیلویه، ؛ به نقل از بویرخبر؛ مدت زیادی نمی گذرد که انتشار خبری دردناک در  این پایگاه خبری دل همه ما را به درد آورد و آن هم خبر زندگی خانواده ای بی سرپرست و کودکانی یتیم به همراه مادر خود در زیر درختی بلوط و  گرماه و سرمای طاقت فرسا در روستای بیژگن بخش پاتاوه استان کهگیلویه وبویراحمد بود.

آری ماجرای زهرا و برادران خردسالش و مادری که دست تنها باید این کودکان را بزرگ کند، داستانی که در آن باید یک چشم زهرا در انتظار کمک می بود و چشم دیگرش کورسوکنان مراقب دو برادر کوچکترش،زهرا پدر از دست داده و تمام چشم و امیدش به مادر است، مادری که از سر ناچاری تنها سایه بان درخت بلوطی را مامن و ماوای فرزندانش قرار داده بود.  

این خبر هیجان و تکاپویی را در دل جهادگران دانشجویی انداخت که سال هاست طعم خدمت به محرومین و نیازمندان این استان را به دور از تعارف های مسئولیتی و تجملات رفاه طلبی، چشیده اند.

خانواده زهرا پدر از دست داده اند و بعد از سه سال آوارگی، روستای پشت چاه سادات محمودی را ترک و چند ماهی به روستای بیژگن در فاصله 30 کیلومتری شهر پاتاوه آمده اند.

جهادگران بسیج دانشجویی استان و معاونت سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد پس از مشاهده این وضعیت از نزدیک تصمیم به برگزاری اردویی جهادی و البته متفاوت برای کمک رسانی به این خانواده می شوند.

نتیجه کار دانشجویان جهادگر و بسیج دانشجویی امروز افتتاح منزلی بود که به واقع روح نشاط و شادابی را به زندگی زهرا و برادرانش تزریق کرد تا بتوانند مثل هم سن و سال های خود با آؤامش زندگی کنند و به تحصیل خود ادامه دهند.

شهرام مهدوی مطلق مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این خانه در منطقه سادات محمودی با بیان اینکه این خانه با همکاری خیرین محترم، مردم روستا و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت و تکمیل شد، افزود: ارائه برنامه های بسیج دانشجویی استان در هفته بسیج را در این منطقه روستایی گذاشتیم که به برکت حضور بچه های جهادی دانشجویی منجر به خدمات رسانی به مردم  منطقه شده است.

وی افزود: اعلام برنامه ها را در کنار مردم روستاها و محل خدمت رسانی جهادگران دانشجویی قرار دادیم چراکه قائل به این هستیم که اعلام برنامه ها از پشت میزهای مسئولیتی دردی را دوا نمی کند.

مهدوی مطلق بیان کرد: این خانه نمونه ای از کارهای جهادی دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی می باشد که به نمایندگی از 35 طرح دیگر در 22 روستای استان و با مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال و با همکاری خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز افتتاح می شود.
 

 

 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک