آخرین اخبار

3. آذر 1396 - 13:04   |   کد مطلب: 8565
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه بسیج همه را پای کار آورد گفت: کشور های عراق و سوریه را همین تجربه بسیج در ایران حفظ کرد و داعش را در آن کشور ها نابود کرد.

به گزارش کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: شهادت امام حسن عسکری  (ع) و آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج) را که در پیش است به همه مسلمانان تسلیت و تبریک عرض می کنم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امام حسن عسکری همه مردم را به رعایت امانت داری و راستگویی و صداقت توصیه می کند افزود: این امام بزرگوار مردم را به داشتن سجده های طولانی که بهترین حالت عبودیت است دعوت می کند.

حسینی ادامه داد: مشارکت در نماز جماعت، صله رحم و شرکت در تشییع جنازه مومنان، عیادت از بیمار،رعایت حلال و حرام و ... از دیگر سفارشاتی است که امام حسن عسکری به همه مسلمانان کرده است.

وی ادامه داد: کسانی که حجاب رعایت نمی کنند، اهل نماز و روزه نیستند و حلال و حرام خداوند را رعایت نمی کنند چنین کسانی بودند ای دنیا ننگ هستند.

خطیب نماز جمعه دهدشت افزود: پیامبر فرموده است؛ اگر یک روز فقط از دنیا باقی باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می کند که آن مرد از نسل من ظهور کند و زندگی را از تاریکی نجات دهد و عدالت را در دنیا حاکم کند.

حسینی تصریح کرد: کسی که منتظر ظهور باشد مانند کسی است که برای پیامبر شمشیر کشیده و در راه اسلام جنگیده و از اسلام دفاع کرده است.

وی گفت: برچیده شدن حکومت خود خوانده داعش این شجره خبیثه که مورد حمایت استکبار و صهیونیسم بود را به همه مسلمانان تبریک عرضه می کنیم.

امام جمعه دهدشت تاکید کرد: کشتار بی رحمانه سر بریدن انسان های بی گناه.، پوست کندن زنده زنده انسان های بی گناه تنها بخشی از جنایت های شجره خبیثه داعش بود.

حسینی با اشاره به اینکه هر جنایتی را که داعش انجام می داد غرب نمایش می داد و می گفت این کارها را مسلمانان انجام می دهند گفت: غرب قصد داشت چهره مسلمانان را در دنیا جنایتکار و وحشی نمایش دهد.

وی تاکید کرد: برچیده شدن داعش محصول خون مدافعان حرم و شهیدانی است که برای نابودی داعش از خون خود گذشتند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود؛ دشمنان به دشمنی خود ادامه می دهند، و فقط منتظر فرصت مناسب است تا ضربه خود را وارد کند و نباید به دشمن این فرصت را داد.

حسینی با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: اگر بسیج و سپاه نبودند کشور هم نبود، وجود بسیج و سپاه باعث خنثی شدن توطئه های دشمن شد.

وی با بیان اینکه بسیج همه را پای کار آورد گفت: کشور های عراق و سوریه را همین تجربه بسیج در ایران حفظ کرد و داعش را در آن کشور ها نابود کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک