آخرین اخبار

29. آبان 1396 - 9:21   |   کد مطلب: 8557
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جمع خبرنگاران شهرستان کهگیلویه از برگزاری ۴۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، فرمانده مقاومت بسیج کهگیلویه در جمع خبرنگاران از برگزاری ۴۲عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین دراین شهرستان خبرداد و افزود: تفکر بسیجی در تمامی عرصه ها موفق عمل کرده است.

سعید برومندزاده اظهار کرد کرد: قدرت بسیج در کشور به قدری است که دشمنان نیز اذعان دارند که نظام ایران با وجود بسیج شکست ناپذیر است.

دهدشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از برگزاری ۴۲ عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در کهگیلویه خبر داد و گفت: این برنامه ها در حوزه های سیاسی، فرهنگی‏، بصیرتی و اقتصاد مقاومتی در شهرها و بخش های مختلف این شهرستان برگزار می شوند.

برومندزاده از اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان کهگیلویه و ویزیت رایگان بیماران در این مناطق در طی هفته بسیج خبر داد.

دهدشت

وی برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا ، اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاه فرهنگی غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه هایی نام برد که در طی هفته بسیج برگزار می شوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک