آخرین اخبار

29. آبان 1396 - 0:00   |   کد مطلب: 8548
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش روستا بعنوان روستاهای هدف برای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت انجام مراحل آواربرداری، اسکان اهالی، خدمت رسانی، تغذیه و ساخت مسکن در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح،سردار یداله بوعلی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: جهت کمک رسانی بهتر به مناطق مختلف زلزله زده، شهرستان سرپل ذهاب به 32 قسمت تقسیم شده و هر استان نیز جهت کمک رسانی و بازسازی در یکی قسمت ها سازماندهی شده است.

وی افزود: شش روستا بعنوان روستاهای هدف برای استان کهگیلویه و بویراحمد جهت انجام مراحل آواربرداری، اسکان اهالی، خدمت رسانی و  تغذیه  در شهرستان سرپل ذهاب کرمانشاه مشخص گردیده است. روستاهای هدف شامل روستای پیران، سلمان تپه، رشیدعباس، بریموند، زله رشید، ناوفره است .

سردار بوعلی ادامه داد: همدلی و انسجام خیلی خوبی بین ادارات استان و استاندار با سایر نهادها در این خصوص وجود دارد و کارها به شکل منظم بین نهادهای کمک رسان در امر خدمت رسانی تقسیم کار شده است.

وی افزود: مهمترین اقلام مورد نیاز برای  این روستاها بیشترا کمک های نقدی و غیرنقدی شامل پتو، نایلون برای پوشاندن چادرها، لباس کودک و نوزاد، شیرخشک، اقلام بهداشتی و غذایی است .

بوعلی در پایان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون جزو پیش قراولان خدمت به مردم زلزله زده کرمانشاه است و تا کنون قریب به 5 گروه از جهادگران استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان سرپل ذهاب اعزام شده اند. که در مناطق روستایی هدف مستقر شده اند و تیم های مهندسی به همراه گروه جهادی تخصصی جهت تسهیل امور نیز به منطقه اعزام شدند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک