آخرین اخبار

27. آبان 1396 - 8:47   |   کد مطلب: 8540
دهیاران بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه در اقدامی قابل تحسین مبل ۶۰ ملیون ریال به زلزله زدگان غرب کشور کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جلسه دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه برای کمک به زلزله زدگان مناطق غرب کشور در سالن کنفرانس فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
در این جلسه بخشدار مرکزی کهگیلویه در جمع دهیاران با الهام از آیات و روایات الهی و شعر شاعر گرانقدر سعدی شیرازی گفت: ما انسان ها ازیک مجموعه و پیکره به وجود آمده ایم و درد و غم و شادی و نشاط ما به هم وابسته است و باید که در همه احوال یار و مددکار همدیگر باشیم.
حسینی پرور اظهار کرد: تعاون، همیاری و کمک به مستمندان با سابقه چند هزار ساله در ایران، ریشه ای تاریخی، مذهبی و سنتی دارد، بطوریکه کشور ما سه هزار سال قبل از اروپاییان، اصطلاحاتی نظیر یاوری، احسان، کمک به مستمندان و تعاون را در فرهنگ خود کاملا نهادینه کرده اند.
شرمت الله حسینی پرور تلاش دولت و همه مسئولین در سطح کشور ، استان و شهرستان را قابل تقدیردانست و گفت: انتظار می رود مصادیق احسان و نیکوکاری همچون گذشته بیشتر نمود پیدا کند و مردم و مسئولین دوشادوش و همراه در جهت یاری رساندن به زلزله زدگان همکاری داشته باشند.
وی گفت: آنچه از اهمیت بیشتری در برگزاری این برنامه‌ها و مناسبت ها برخوردار است ایجاد ظرفیت و بستری برای توسعه فرهنگ انفاق و کمک به دیگران در سطح جامعه می باشد .
در ادامه کلیه دهیاران شرکت کننده با تأیید حرف های بخشدار مرکزی خود را موظف به همدری و همکاری با زلزله زدگان دانستند و به طور خود جوش هر کدام مبلغ یکصد هزار تومان و جمعا مبلغ 60 میلیون ریال به آسیب دیدگان کمک کردند. 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک