آخرین اخبار

16. آبان 1396 - 0:58   |   کد مطلب: 8516
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در سه دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به حضور خود در انتخابات آینده و پیش روی مجلس واکنش نشان داد و گفت: به نظر بنده هر گونه اظهار نظر در این موقعیت یک کار عبث و نسنجیده ای تلقی می شود

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام سید محمد موحد در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس و در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی ثبت نام خواهید کرد یا خیر؟، اظهار کرد:به نظر بنده هر گونه اظهار نظر در این موقعیت یک کار عبث و نسنجیده ای تلقی می شود و فعلا هیچ اظهار نظر خاصی در این رابطه نداریم و باید جلوتر برویم و شرایط و وضعیت را بررسی کنیم.

وی بیان کرد: در زندگی سعی ام بر این بوده و الان هم بر این است که مختصر آبرویی که خدا مرحمت کرد بدون گرایش باند و خطی تنها متعلق به آحاد مردم است و سعی ام براین بود که این  اندک ابرو را نیز برای این مردم هزینه کنم.

موحد ادامه داد: بنده از آن قماش ،قشر و جمعیتی نیستم که تنها دنبال نمایندگی باشم و بگویم می خواهم نماینده باشم و این را آحاد مردم می دانند نه جیره خوران، زیرا جیره خواران مزد خود را می گیرند و جیره خواری می کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: آحاد مردم در جریان هستند که بنده خدایی(اشاره به خودش) از میان این امت و قوم بلند شده و در حد بضاعتش به نوکری آنها افتخار می کند و لذا باید جلوتر شرایط را بسنجم و ببینم که آیا امکان نوکری برای خدمت به مردم وجود دارد یا نه .

وی بیان کرد: ممکن است اصلا در انتخابات آینده مجلس حضور پیدا نکنم و ممکن است مسئولیت پیش بیاید و احساس تکلیف کنم و حضور پیدا کنم.

موحد عنوان کرد: برای حضور در عرصه انتخابات سال 98 الان هیچ اظهار نظر روشن و مبینی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که مانند انتخابات دور گذشته مجلس بازهم برای حضور در انتخابات از نظر بزرگان و مشورت آنها استفاده خواهید کرد، نیز گفت: این چیز بدی نیست و ادوار گذشته همچنین چیزی نبوده و در دور قبل بنای شرکت در انتخابات را نداشتیم اما مردم می خواستند و همان که به فرموده امام علی (ع), اگر نبود این شرایط  و خواسته و فشار مردم ورود پیدا نمی کردم و در این دور گذشته مطلبی این چنینی پیش آمد و منجر به این موضوع شد.

نماینده  مردم کهگیلویه و بهبهان در چهار دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  ما هم موافق بودیم که این قضیه در یک چارچوب اساسی شکل بگیرد ولی مخالفت نکردیم و باوجود برخی مخالفت ها ورود پیدا کردیم و  قائل بودیم که یک جمع فکری به نتیجه ای که نفعش برای مردم و انقلاب باشد و بعد هم یک وحدتی بوجود بیاید بهتر است تا اینکه به صورت فردی تصمیم بگیرم.

موحد افزود: اگر یک وقت شرایطی پیش بیاید و منجر به چنین نتیجه ای شود چه اشکال دارد کار اینگونه انجام شود.

ادامه این گفت و گو را در بخش های بعدی در صبح زاگرس دنبال کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک